Soczewki Optifog – rozpoczęła się kampania nowej marki

By | 19/01/2012

Pierwsze soczewki okularowe przeciwdziałające zaparowywaniu zostały wprowadzone na polski rynek przez firmę Essilor, światowego lidera w produkcji okularowych soczewek korekcyjnych. Launch produktu wspiera kampania reklamowa, która obejmie spoty TV, prasę, działania viralowe w Internecie oraz aktywności PR.

Za strategię działań i realizację aktywności PR odpowiada agencja Q&A Consulting, zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House, działania viralowe w Internecie prowadzi firma Neadoo.

Na całym świecie ten problem z zaparowywaniem okularów dotyczy aż 1,2 miliarda ludzi. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Essilor – aż 75 proc. osób na świecie jest skłonnych skorzystać z rewolucyjnych właściwości soczewek Optifog, by poprawić komfort widzenia i jakość życia. Teraz taką szansę będą mieli także „okularnicy” w Polsce – przekonuje dyrektor generalny firmy Essilor Polonia Rafał Bohdanowicz.

Wprowadzeniu produktu towarzyszy hasło „Para przesłania Ci świat? Soczewki Optifog, rozwiązanie na zaparowanie”. Celem kampanii jest budowanie świadomości nowej marki oraz zakomunikowanie korzyści wynikających z użytkowania produktu. Kampania TV potrwa do końca stycznia, pozostałe działania zaplanowane zostały do końca lutego.

Pierwszą odsłoną kampanii stanowiły działania viralowe w Internecie, na kanałach takich jak Facebook, You Tube czy Bebzol.pl. Do akcji wykorzystane zostały 3 rodzaje spotów: „Rzeźnik”, „Lalka” i „Pies”, pokazujące jak uciążliwe może być życie codzienne w zaparowanych okularach. Reklama 15 sekundowego spotu „Rzeźnik” pojawi się w telewizji ogólnopolskiej (TVP, Polsat Media oraz TVN) i At Media na początku stycznia, gdzie będzie transmitowana do końca tego miesiąca. Obejrzyj „Rzeźnika”: http://www.youtube.com/watch?v=sWsXYGkRM3k

Za strategię działań i realizację aktywności PR odpowiada agencja Q&A Consulting, zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House, działania viralowe w Internecie prowadzi firma Neadoo. Spoty TV zostały zaadoptowane przez firmę Essilor we własnym zakresie, firma również przygotowała materiały POS do punktów sprzedaży w całej Polsce.

Więcej informacji na temat soczewek Optifog można znaleźć na www.optifog.pl, www.optifog.com oraz na www.youtube.com/soczewkioptifog.

Soczewki Optifog pasują do wszystkich okularów. Mogą je stosować zarówno dzieci, jak i dorośli, niezależnie od wady wzroku. Dostępne są w trzech wersjach: przejrzyste, przeciwsłoneczne i o zmiennym zabarwieniu (fotochromowe). Parę soczewek Optifog można już dostać od ok. 425 zł. Ta cena nie zawiera ceny oprawy okularowej i zależy od wady wzroku pacjenta, na podstawie której Optyk zaleci odpowiednią konstrukcję soczewki (rodzaj, materiał).

Teraz są dostępne we wszystkich salonach optycznych, współpracujących z firmą Essilor w Polsce.