Guuli.pl unowocześnia ofertę

By | 18/01/2012

Guuli.pl – pierwszy internetowy projekt multipartnerski o tak szerokim zasięgu – jest obecnie najbardziej efektywnym kosztowo narzędziem marketingowym w internecie. Platforma konsekwentnie realizuje strategię rozwoju, czego efektem jest dynamiczna rozbudowa oferty o nowe funkcjonalności. Dzięki temu jako jedna z nielicznych firm w Polsce udostępnia funkcję przyznawania punktów w zamian za czytanie ze zrozumieniem treści wskazanych przez partnerów handlowych. Tym samym zwiększa możliwość budowania stałych relacji z klientami.

Guuli.pl jest programem multipartnerskim, który pozwala niezwykle efektywnie osiągnąć założone cele marketingowe. Jego największą zaletą jest fakt, że nie wymaga od kontrahentów zaangażowania oraz wiedzy informatycznej. Guuli.pl gwarantuje swoim partnerom dotarcie do sprecyzowanej, docelowej grupy odbiorców. Użytkownicy w zamian za określone działania dostają punkty, które mogą w dowolnej chwili wymienić na wybrane przez siebie nagrody. Najważniejszymi cechami Guuli.pl są wszechstronność, intuicyjna obsługa i dostępność. Natomiast największą korzyścią jest budowanie stałych relacji z użytkownikami.

„Programy partnerskie należą obecnie do co raz chętniej wykorzystywanych narzędzi marketingowych. Dlatego podjęliśmy działania w celu zwiększenia konkurencyjności naszej oferty. Konsekwentne inwestycje w nowoczesne rozwiązania są dowodem na to, że nasza spółka nieustannie realizuje przyjętą strategię rozwoju. Jesteśmy przekonani, że atrakcyjne funkcjonalności pozwolą nam skutecznie dążyć do miana lidera wśród polskich firm proponujących internetowe narzędzia marketingowe”. – mówi Wojciech Korabiewski, Prezes Zarządu Guuli.pl.

W krajowej branży programów lojalnościowych działa wiele podmiotów, których udział w rynku jest dość rozdrobniony. Większość programów koncentruje się jednak wokół własnej marki. W ostatnich latach w branży programów partnerskich odnotowano dobrą koniunkturę i rosnący popyt płynący z polskiego rynku oraz krajów europejskich.

Zgodnie z założeniami strategii rozwoju, w II kwartale 2012 roku Guuli.pl zakłada ekspansję na rynku stacjonarnym. Zarząd przewiduje, że realizacja celi umożliwi utrzymanie wysokiej rentowności działań przy znacznie rozszerzonej ich skali. Ponadto, w wyniku dywersyfikacji produktowej ograniczone zostanie oddziaływanie czynników ryzyka.