eGospodarka.pl w sieci IDMnet

By | 18/01/2012

Sieć reklamy internetowej IDMnet systematycznie rozbudowuje swoje portfolio, do którego zalicza się już ponad 300 witryn. Ostatnio spółka koncentruje się na rozwijaniu kategorii biznesowej, czego efektem jest nawiązanie współpracy z witryną eGospodarka.pl – jednym z największych polskich serwisów biznesowych. Z tak istotnym graczem kategoria Biznes sieci IDMnet osiąga zasięg prawie 4 milionów realnych użytkowników, a oferta spółki staje się jeszcze bardziej atrakcyjna dla reklamodawców branżowych.

eGospodarka.pl to praktyczny serwis, dedykowany przedsiębiorcom i osobom prywatnych, które chcą założyć własną firmę. Dzięki bogatej zawartości merytorycznej stanowi kompendium wiedzy na temat dziedzin takich jak biznes, gospodarka, Internet, prawo, rachunkowość i finanse. Internauci znajdą tu najświeższe informacje branżowe, bezpłatne wzory dokumentów i formularze, a także szereg narzędzi, niezbędnych do prowadzenia efektywnych działań biznesowych. eGospodarka.pl to także interaktywna platforma, służąca wymianie doświadczeń, wiedzy i opinii pomiędzy przedstawicielami polskich firm.

Witryna proponuje również swoim partnerom efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do wybranego odbiorcy dzięki bogatej ofercie, do której należą newslettery, artykuły sponsorowane, działy dedykowane i kampanie banerowe. Serwis dysponuje także jedną z największych baz mailingowych z kategorii Biznes, w której zarejestrowanych jest już 656 tysięcy subskrybentów z czego ponad 142 tysiące to użytkownicy, piastujący dyrektorskie stanowiska oraz kadra menedżerska, kadra zarządzająca i właściciele przedsiębiorstw. Dodatkowo szeroki wachlarz kryteriów targetowania pozwala na precyzyjne dotarcie do zdefiniowanego przez klienta odbiorcy.

„Dołączenie do tak silnej sieci reklamowej, jaką jest obecnie IDMnet, wzmocni naszą pozycję na rynku – mówi Beata Szkodzin, Wydawca serwisu eGospodarka.pl – Wierzymy w zaproponowany przez IDMnet model monetyzacji naszej powierzchni reklamowej i jego przełożenie na zagospodarowanie potencjału, jakim dysponuje nasz serwis. Liczymy również na pełne wykorzystanie możliwości witryny eGospodarka.pl w zakresie interesujących rozwiązań niestandardowych, tworzonych w oparciu o oczekiwania konkretnego reklamodawcy.”

Serwis eGospodarka.pl trafił pod skrzydła spółki IDMnet w styczniu br. Wcześniej powierzchnią reklamową witryny zajmowała się sieć ARBOmedia. Obecnie stronę odwiedza miesięcznie ponad 1 milion użytkowników, generujących ponad  8 milionów odsłon (dane: Megapanel PBI/Gemius, październik 2011).