Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

By | 17/01/2012

Uczelnia Łazarskiego we współpracy z Biurem Reklamy i Handlu TVP SA, biurem sprzedaży Atmedia, domem mediowym Universal McCann oraz redakcjami „Briefu” i Mediarunu uruchamia studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”. Przyszłych pracowników domów mediowych i biur reklamy kształcić będą praktycy z branży marketingowej.

Do połowy lutego potrwa rekrutacja na roczne studia „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” na Uczelni Łazarskiego. Partnerami projektu są Biuro Reklamy i Handlu Telewizji Polskiej (jednocześnie pomysłodawca kierunku) oraz dom sprzedaży mediów tematycznych Atmedia, dom Studia obejmują kursy z zakresu planowania kampanii w telewizji, prasie, radiu i internecie, metod badania tych mediów , a także m.in. technik negocjacji, prowadzenia prezentacji i komunikacji z klientami. Słuchacze kierunku zdobędą też wiedzę nt. polskiego rynku mediów oraz specyfiki działania m.in. domów mediowych, biur reklamy i działów marketingu.

Dzięki złożoności programu absolwenci studiów będą przygotowani do pracy w firmach lub działach korporacji zajmujących się marketingiem, a w szczególności – sprzedażą i zakupem mediów oraz planowaniem kampanii reklamowych w mediach.

– Firmy z naszej branży ponoszą spore inwestycje związane ze szkoleniami początkujących kadr. Chcemy praktycznie przygotować specjalistów gotowych do podjęcia pracy w domach mediowych i biurach reklamy – mówi Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu Atmedia i wykładowca nowego kierunku studiów.

W gronie wykładowców nowego kierunku są także m.in. Zbigniew Badziak, do niedawna dyrektor BRiH TVP; Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann; Zofia Sanejka, wiceprezes Universal McCann, Katarzyna Wasiluk, zastępca dyr. marketingu Atmedia oraz Marcin Boroszko, prezes Atmedia.

Studia „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” są trzecim kierunkiem w ramach Akademii Marketera na Uczelni Łazarskiego obok programów z zakresu marketingu i zarządzania marką w branży spożywczej oraz e-marketingu.

Rekrutacja na studia „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach” trwa do 15 lutego 2012 r.

Więcej informacji pod adresem: http://rekrutacja.lazarski.pl/ckp/studia-podyplomowe/akademia-marketera/planowanie-i-realizacja-kampanii-reklamowych-w-mediach/