Po 6 latach Piotr Pokrzywa odchodzi z SMB

By | 17/01/2012

Po ponad sześciu latach, Dyrektor Generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego Piotr Pokrzywa postanowił podjąć nowe wyzwania. Od lutego b.r. ponownie obejmie stanowisko redaktora naczelnego Media i Marketing Polska – w 1996 roku zakładał to pismo. Zarząd SMB nie zdecydował jeszcze kto przejmie obowiązki Piotra Pokrzywy.

„Nie ukrywamy, że z ogromnym żalem przyjęliśmy decyzję Piotra o odejściu z SMB. Z żalem, ale także ze zrozumieniem poszukiwania nowych wyzwań. Piotr zostawia SMB w bardzo dobrej kondycji. Mamy świadomość, że wiele inicjatyw – dziś już sztandarowych dla SMB – bez niego nie miałoby szans powodzenia. To dzięki aktywności Piotra SMB należy do grona najbardziej wiarygodnych organizacji branżowych i jest ważnym partnerem konsultacyjnym dla GIODO, UKE czy UOKiK” – powiedział Maciej Wielkopolan, Prezes SMB.

Do najważniejszych inicjatyw, którym przewodził Piotr Pokrzywa należy wymienić największy konkurs branżowy Golden Arrow, Telemarketer Roku, konferencję Interactive Marketing Meeting, umowę z Austrian Standards plus (AS+), na mocy której SMB zostało oficjalnym partnerem w Polsce w zakresie certyfikacji zgodności call/contact centers z normą EN 15838 wg schematu certyfikacji ECCCO (European Confederation of Contact Centres Organizations), ponowne nawiązanie relacji SMB z Pocztą Polską i przystąpienie narodowego operatora pocztowego do grona członków Stowarzyszenia oraz wiele innych.

„Po sześciu latach niemal każdy człowiek zastanawia się nad zmianami. Jestem w tej szczęśliwej sytuacji, że Zarząd VFP Communications (wydawca m.in. Media i Marketing Polska, miesięczników Handle i Food Service) złożył mi propozycję z rodzaju tych, których się nie odrzuca. Bardzo się cieszę z możliwości powrotu do redakcji MiMP, jednocześnie mam przekonanie, że SMB zostawiam w dobrej kondycji z dalszymi perspektywami rozwoju. Nadal – tym razem jak naczelny MiMP – będę współpracował z SMB. Siła synergii Stowarzyszenia i MiMP pozwoliła odnieść sukces takim przedsięwzięciom jak Golden Arrow czy Interactive Marketing Meeting. Dziękuję wszystkim, z którymi przez te ponad 6 lat współpracowałem, to było fantastyczne przeżycie i honor spotkać tylu niesamowitych ludzi.” – powiedział Piotr Pokrzywa.

Piotr Pokrzywa był Dyrektorem Generalnym Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) od 2005 roku. Od 20 lat pracuje w branży komunikacji marketingowej. Pełnił szereg funkcji zarządczych: m.in. jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży TNT Express, Dyrektor Generalny J. Walter Thompson, redaktor naczelny Media i Marketing Polska. Był/jest członkiem lub moderatorem Jury wszystkich najważniejszych konkursów branżowych: Golden Arrow, Kreatura, EFFIE, KTR i Złote Spinacze. Jest członkiem Zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.