Weź udział w wirtualnym spotkaniu z CRM

By | 16/01/2012

Systemy klasy CRM są obecnie chętnie wykorzystywane we wszystkich branżach gospodarki, dla których efektywna sprzedaż i wysoki poziom obsługi klienta stanowią główny czynnik sukcesu. O tym, w jak wielu sektorach sprawdza się to rozwiązanie, można się przekonać uczestnicząc w wirtualnym, bezpłatnym spotkaniu organizowanym przez firmę Microsoft pod hasłem CRM360 Virtual Summit. Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy zarejestrować się na stronie: http://crm360summit.com. Uczestnicy spotkania zyskują możliwość zapoznania się z licznymi opiniami ekspertów oraz klientów Microsoft na temat możliwości wykorzystania systemu CRM oraz korzyści wynikających z implementacji tej klasy rozwiązania. Materiały będą dostępne online do końca marca br. i, co ważne, można je bezpłatnie przeglądać w dowolnej chwili.

Prelekcje eksperckie i wystąpienia specjalistów branżowych w formie krótkich webcastów zostały podzielone według sektorów: Communications&Media, Financial Services, Manufacturing&Resources, Public Sector oraz Retail, dzięki czemu każdy uczestnik może znaleźć materiały dedykowane swojej branży. Wydarzenie jest adresowane zarówno do tych wszystkich, którzy nie wiedzą do końca, czym tak naprawdę jest CRM i jakie korzyści można czerpać po jego wdrożeniu, jak i do osób rozważających zakup systemu czy już posiadających CRM, które chcą się dowiedzieć, w jaki sposób można efektywnie wykorzystać jego funkcjonalności w rozwoju prowadzonego biznesu.

– CRM360 Virtual Summit to ogromna baza praktycznej wiedzy na temat użyteczności rozwiązań klasy CRM w różnych branżach – począwszy od przemysłu, handlu, bankowości i finansów, a skończywszy na sektorze administracji publicznej. Dzięki opiniom ekspertów z firmy Microsoft oraz doświadczeniom naszych klientów – użytkowników systemu, prelekcje dostarczają cennych informacji na temat funkcjonalności systemów CRM pozwalających zwiększyć wydajność i dochodowość firmy, zoptymalizować procesy biznesowe, a przede wszystkim kształtować bliskie relacje z klientami, które wpływają na ich lojalność i przyczyniają się do zwiększenia poziomu sprzedaży – mówi Piotr Kowal, ekspert ds. systemów CRM, Microsoft Dynamics, Microsoft.

Oprócz wiedzy na temat możliwości systemu CRM wirtualna konferencja dostarcza także informacji dotyczących korzyści związanych z przeniesieniem prowadzonej działalności do chmury obliczeniowej, która zapewnia niższe koszty operacyjne oraz minimalizuje nakłady związane z zarządzaniem infrastrukturą IT. Ponadto prelekcje skupiają się na kwestiach związanych z podejmowaniem decyzji o wyborze systemu oraz zawierają praktyczne porady ekspertów dotyczące rozwoju działalności wpieranej rozwiązaniem do zarządzania sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientem.

Więcej informacji na temat CRM360 Virtual Summit oraz możliwość rejestracji znajduje się na stronie http://www.crm360summit.com/