Osiem nowych firm członkowskich w IAB Polska

By | 15/01/2012

Wraz z początkiem nowego roku aż osiem firm dołączyło do IAB Polska. Są to firmy: Badzwidoczny.pl, CANAL + Cyfrowy, FABRYKA E-BIZNESU, Goldbach Interactive (Poland), Grupa Adweb, imerge, Inetmedia, Procreate oraz TEKMEX.

– Pierwsza połowa stycznia zawsze przynosi ożywienie w naszych strukturach. Cieszymy się, że już na początku roku tak wiele firm zdecydowało się na przystąpienie do IAB. Jestem przekonana, że wniosą one dużo pracy w aktywności grup roboczych – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Związek zrzeszą łącznie 192 podmioty.

Komentarze przedstawicieli firm:

Tomasz Modzelewski, Badzwidoczny.pl

– Nasza firma skupia zespół wykwalifikowanych specjalistów z zakresu marketingu internetowego, webdesignu, szeroko pojętej informatyki i nie tylko. Każdy z naszych pracowników posiada wieloletnie doświadczenie w swojej dziedzinie. W ciągu ostatnich kilku lat naszego rozwoju zdołaliśmy zdobyć i ugruntować swoją pozycję na polskim rynku technologii internetowych, z naciskiem na skuteczność optymalizacji organicznej, reklamy w przeglądarce Google jak i innych internetowych sieciach społecznych.

Beata Mońka, CANAL + Cyfrowy

– CANAL+ Cyfrowy jest od 16 lat ważnym graczem na rynku mediów – jako operator platformy cyfrowej CYFRA+ i nadawca telewizyjnych stacji premium CANAL+ i tematycznych. Internet jest jednym z kanałów dotarcia do odbiorcy z naszym unikalnym kontentem. Z jednej strony rozbudowujemy serwisy CYFRY+ i poszczególnych kanałów, z drugiej udostępniamy ekskluzywne treści telewizyjne w serwisie CYFRA+ ONLINE. Dlatego naturalnym jest przystąpienie do IAB, aby wspólnie rozwijać i umacniać branżę medialną, w tym internetową w Polsce.

Mateusz Zych, Fabryka E-Biznesu

– Bardzo cieszymy się z przystąpienia do tak prężnie działającego Związku, jakim jest IAB. Wierzymy, że obecność w jego szeregach pozwoli nam brać udział w aktywnym kształtowaniu branży internetowej w Polsce. Kiedyś mawiało się, że połowa kosztów ponoszonych na marketing to pieniądze wyrzucone w błoto. Dziś, dzięki Internetowi jest zupełnie inaczej i to chcemy pokazywać szerokiemu gronu. Działając razem mamy znacznie większe szanse na zrobienie czegoś dobrego.

Krzysztof Bińkowski, Goldbach Interactive (Poland)

– Członkowstwo w IAB Polska jest dla nas bardzo ważne z racji zasług tej organizacji dla rozwoju polskiego Internetu oraz dbania i podnoszenia standardów reklamy interaktywnej. Chcemy być częścią tej społeczności i od samego początku aktywnie uczestniczyć w pracy grup eksperckich, gdzie nasi przedstawiciele byli już obecni pod starymi sztandarami oraz rozszerzyć działalność badawczą i ekspercką o nowe grupy.

Bartłomiej Juszczyk, Grupa Adweb

– Naszą pracą i pasją od lat jest internet. W ramach Grupy Adweb działa pięć dywizji, które specjalizują się w różnych obszarach, ale ich wspólnym mianownikiem jest właśnie sieć. Dołączenie do grona członków IAB Polska to bez wątpienia możliwość wzajemnej wymiany doświadczeń jak również aktywnego uczestniczenia w procesie rozwoju i tworzenia standardów całego rynku interactive.

Justyna Skorupska, imerge

– Wierzymy, że dzięki współpracy z IAB Polska możemy tworzyć lepszą jakość rozwiązań e-commerce i jednocześnie promować działania, które podniosą jakość oraz bezpieczeństwo e-handlu, zarówno pod kątem konsumenta jak również właściciela e-sklepu ” – skomentowała Justyna Skorupska, prezes spółki imerge.

Jacek Młodawski, Inetmedia

– Przystąpienie do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest dla nas wyróżnieniem potwierdzającym standardy jakie wykorzystujemy w trakcie prowadzonej działalności skupiając się na wymaganiach oraz potrzebach rynku marketingu internetowego. Jesteśmy otwarci na nowe wyzwania, którym poświęcamy mnóstwo energii i zaangażowania, dlatego też jest nam niezwykle miło, że otrzymaliśmy możliwość dołączenia do grupy członków IAB Polska, aby móc wspólnie kształtować wizerunek reklamy i usług internetowych.

Marcin Vogel, Procreate

– Jesteśmy dumni z dołączenia do IAB. Znalezienie się w tak prestiżowym gronie motywuje nas do nieustannej pracy nad jakością świadczonych usług i jeszcze skuteczniejszą realizacją celów postawionych nam przez Klientów.