Kampania telewizyjna i internetowa marki FRoSTA

By | 15/01/2012

16 stycznia rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej warzyw na patelnię w międzynarodowych smakach marki. Działania w TV będą realizowane do 27 lutego. Równolegle prowadzona kampania internetowa odwołuje się do wdrażanej przez FRoSTĘ polityki 100% naturalnego smaku. Działania w Internecie będą prowadzone od 23 stycznia do 29 lutego.

Tegoroczna kampania telewizyjna jest kontynuacją wcześniejszych działań reklamowych FRoSTY. Jej celem jest promocja bogatej i różnorodnej oferty mrożonych mieszanek warzywnych oraz budowanie wizerunku marki jako producenta wysokiej jakości mrożonych warzyw. Zostaną wykorzystane 30 i 15-sekundowe spoty, znane telewidzom z ubiegłorocznej kampanii. Spoty reklamowe przedstawiają rozmowę przyjaciół, w której kucharz Piotr z FRoSTY inspiruje, pochodzącego z Włoch kucharza Toniego do przygotowania posiłku z Warzywami na patelnię toskańskimi.

Baner kampanii internetowej jest związany z wdrażaną przez FRoSTĘ polityką 100% naturalnego smaku. Nawiązuje do programu, zakładającego wyeliminowanie z produktów marki wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów, tłuszczów utwardzonych i skrobi modyfikowanej.

Kampanie podkreślają międzynarodowych charakter i różnorodność oferty mrożonych mieszanek warzywnych, które mogą stanowić źródło kulinarnych inspiracji do przygotowywania smacznych i prostych posiłków – wyjaśnia Aleksandra Wysocka, Marketing Manager FRoSTA Sp. z o.o.

Kampania telewizyjna potrwa od 16 stycznia do 27 lutego i będzie realizowana w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVN, TVP1, TVP2, a także kanałach tematycznych, reprezentowanych przez AtMedia. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG. Kampania on-line będzie realizowana od 23 stycznia do 29 lutego. Działania w Internecie będą obecne w wyszukiwarce Google.pl, platformie TVN Player i witrynie internetowej YouTube. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Kampania telewizyjna:

  • Termin kampanii: 16 stycznia 2012 – 27 lutego 2012
  • Dom mediowy: MPG
  • Dom produkcyjny: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga
  • Scenariusz: five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga
  • Reżyseria: Kai Sher
  • Zdjęcia: Bjorn Haneld

Kampania internetowa:

  • Termin kampanii: 23 stycznia 2012 – 29 lutego 2012
  • Dom mediowy: Universal McCann
  • Dom produkcyjny: GoldenSubmarine