Rusza polska edycja międzynarodowego konkursu Lange Girl

By | 12/01/2012

Polski dystrybutor butów narciarskich LANGE – firma PM Sport wraz z Fuji Polska już po raz drugi szukają wyjątkowej „Dziewczyny Lange”. Nagrodą główną w konkursie jest profesjonalna sesja zdjęciowa oraz tytuł „Lange Girl 2012”. Dodatkowo zwyciężczyni otrzyma aparat fotograficzny Fujifilm HS20 i voucher na ekskluzywny wyjazd narciarski „Rock The Snow” do Włoch z biurem Businessman Fun Club.

Historia tego renomowanego konkursu rozpoczęła się w 1970 roku, kiedy to na ścianach sklepowych pojawiły się pierwsze plakaty „Lange Girl”. Bob Lange – założyciel marki wpadł na pomysł, aby zamiast standardowych kampanii pokazać buty narciarskie Lange w nowy, zmysłowy sposób tak, żeby przyciągnęły uwagę klientów. Z tej idei zrodził się konkurs „Lange Gril”. Prezentacja modelki na plakacie stała się dużym wyróżnieniem dla danej dziewczyny, a tym samym okazją do wypromowania jej osoby.

Do tej pory w różnych edycjach „Lange Girl”, oprócz dziewczyn wyłonionych w corocznych konkursach, brały udział również międzynarodowe gwiazdy. W roku 1992 „Lange Girl” była Pamela Anderson. Od 2007 roku w projekt „Lange Girl” zaangażowano także światowej klasy narciarki alpejskie, które udowadniają, że można być jednocześnie zmysłową, piękną i utytułowaną sportsmenką. Z zawodniczek na plakatach mogliśmy zobaczyć m.in. Julię Mancuso, Resi Stiegler, Marię Riesch oraz Manuelę Moelgg. Zeszłoroczną, premierową polską edycję konkursu wygrała Katarzyna Przytuła.