Rusza kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A.

By | 12/01/2012

Dziś wystartowała kolejna kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego DOM S.A. Tematem przewodnim trzydziestosekundowych spotów, które pojawią się między innymi w Telewizji Publicznej, jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną dożywotnio. Kampania skierowana jest do Seniorów.

Celem kampanii jest przedstawienie hipoteki odwróconej jako rozwiązania finansowego, które w znaczny sposób może poprawić jakość życia Seniorów. – Już czwarty rok pomagamy Seniorom i jesteśmy pierwszą na polskim rynku instytucją, która umożliwiła tej grupie osób skorzystanie z gotówki zamrożonej w nieruchomości – mówi Robert Majkowski, Prezes Funduszu Hipotecznego DOM S.A. Drugim z celów biznesowych kampanii jest przedstawienie Funduszu Hipotecznego DOM S.A. jako bezpiecznego, profesjonalnego i wiarygodnego partnera finansowego.

– Gdy tworzyliśmy spot reklamowy, zależało nam przede wszystkim na jego informacyjnym i edukacyjnym charakterze. Wielu Seniorów nie zdaje sobie sprawy, że istnieje takie rozwiązanie, jak hipoteka odwrócona. Od początku działalności Funduszu Hipotecznego DOM S.A. prowadzimy wykłady i spotkania edukacyjne. Nasza druga kampania telewizyjna jest kolejnym elementem tej edukacji – zaznacza Wojciech Szmyd, Marketing Manager odpowiedzialny za realizację projektu po stronie Funduszu Hipotecznego DOM S.A. – Co więcej, koncepcja spotu powstała w oparciu o pozytywne opinie, które otrzymujemy od naszych Klientów – dodaje.

Trzydziestosekundowe spoty będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVP Info, TVP Polonia, Polonia 1, Superstacji oraz  w stacjach z pakietu At Media – od 11 stycznia 2012.

Do grupy odbiorców należą osoby powyżej 65. roku życia, mieszkające przede wszystkim w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

– Planując media zwróciliśmy uwagę na specyfikę grupy docelowej. Dobraliśmy je w taki sposób ze względu na budowę wiarygodności przekazu, stopień oddziaływania na emocje oraz stworzenie właściwego wizerunku Funduszu Hipotecznego DOM S.A., opartego na bezpieczeństwie, wiarygodności i profesjonalizmie. Zdecydowaliśmy, że podstawowym kanałem komunikacji będzie telewizja – podsumowuje Wojciech Szmyd.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Szwejkowski, produkcją zajął się Timecode, media zakupił dom mediowy Maxus.