Re-Akcja specjalistą w komunikacji out-of-home

By | 12/01/2012

Re-Akcja Sp. z o.o., agencja marketingowa zajmująca się dotąd niestandardowymi formami komunikacji, po wyjściu z Grupy Infinico na początku 2011, postanowiła skoncentrować się wyłącznie na komunikacji w mediach out-of-home.

W ramach out-of-home Spółka skupi się na czterech segmentach rynku: display, ambient, meble miejskie oraz transit. Jako agencja mediowa, Re-Akcja jest na nastawiona na współpracę z domami mediowymi, agencjami reklamowymi oraz klientami bezpośrednimi. Re-Akcja ma w planach zajęcie stałej pozycji ważnego gracza na rynku mediów out-of-home w Polsce.

„Rynek mediów out-of-home potrzebuje firm, które będą w sposób wiarygodny i merytoryczny promowały to najstarsze wykorzystywane reklamowo medium. Klienci potrzebują ekspertów w tej skomplikowanej i zaniedbanej, ale ważnej formie oddziaływania komunikacyjnego. W kolejnych latach, wraz z drastycznie postępującą fragmentacją mediów, w wielu grupach docelowych to formaty out-of-home będą zapewniały szybkie i skuteczne budowanie zasięgu. Mimo, że dzisiaj patrzymy na formaty outdoorowe przez pryzmat częstotliwości, to klienci, podobnie jak to się dzieje na innych rynkach, będą coraz częściej poszukiwali funkcji budowania jakościowego zasięgu. Rok 2011 był dla nas rokiem, w którym rozpoczęliśmy wysiłki sprzedażowe zorientowanie bardzo wyraźnie na out-of-home, co zaskutkowało potwierdzeniem zapotrzebowania na podmiot wyspecjalizowany w reklamie out-of-home.” – powiedział Michał Sagatowski, Prezes Zarządu Re-Akcji Sp. z o.o..

W wyniku zmian strukturalnych i dla przyspieszenia realizacji założonego celu do zespołu Re-akcji dołączyła niedawno Agnieszka Roszko zajmująca się od wielu lat reklamą zewnętrzną pracując w takich firmach jak Europlakat czy też przez ostatnie 8 lat Stroeer Polska. „Planujemy dalszy dynamiczny rozwój firmy również w kwestii wzmacniania zespołu nowymi pracownikami” – dodał Michał Sagatowski.