Nie łykaj jak Pelikan. Pelikan w poszukiwaniu talentów

By | 12/01/2012

Trwa akcja edukacyjna „Nie łykaj jak pelikan“ skierowana do wszystkich tych, którzy stoją właśnie przed decyzją zaciągnięcia kredytu, pożyczki lub mają za sobą przykre doświadczenia związane z podpisaniem niekorzystnej umowy finansowej. W internecie dostępny jest dedykowany akcji serwis, kanał na Youtube oraz strona na Facebooku, gdzie zaczerpniemy istotne informacje, a także skorzystamy z porad profesjonalnych doradców. Zaciekawić akcją mają niecodzienne, humorystyczne filmiki przedstawiające sceny z życia nieświadomego konsumenta.

Pelikan jest symbolem konsumenta, któremu brakuje wystarczającej wiedzy w kwestiach umów związanych z wszelkiego rodzaju pożyczkami oraz kredytami. Na potrzeby akcji powstały filmy, w których Pelikan przestrzega nas przed typowymi błędami w zakresie zaciągania zobowiązań finansowych. Filmy zostały zainspirowane codziennym doświadczeniem wynikającym z nierównych relacji między klientami a instytucjami finansowymi. Do tej pory w powstały trzy filmy: Zwiastun, Pelikan w Banku oraz Pelikan w Domu.

Filmiki cieszyły się dużą popularnością, co spowodowało, że Pelikan postanowił nakręcić nowe filmy ku przestrodze konsumenta. Tym razem Pelikan liczy na kreatywność i zaangażowanie ochotników, którzy napiszą scenariusz do filmiku Pelikana, w którym mają szansę wystąpić. Każdy może już dziś napisać scenariusz, przesłać go na adres: pogotowiepelikana@hossafinance.pl – i oczekiwać na odpowiedź z zaproszeniem w udziale w nakręcaniu filmiku. Scenariusz ma być zabawny ale przede wszystkim odpowiadać na pytanie dlaczego  warto zapamiętać słowa- „Nie Łykaj Jak Pelikan…“

O konkursie na stworzenie scenariusza można dowiedzieć się z serwisu Facebook, gdzie na stronie powitalnej www.facebook.com/nielykajajakpelikan zauważyć można ciekawą grafikę zachęcającą do wzięcia udziału w przedsięwzięciu oraz skorzystania z szansy zostania „gwiazdą” filmów z Pelikanem.

Wszystkie materiały video są dostępna na kanale kanale Youtube http://www.youtube.com/user/NieLykajJakPelikan?feature=watch oraz na dedykowanym akcji serwisie www.nielykajjakpelikan.pl, gdzie konsumenci, poza zbiorem niezbędnej wiedzy, mogą skorzystać z Pogotowia Pelikana. Pod infolinią dla telefonów stacjonarnych 801 531 831 oraz pod adresem e-mail pogotowiepelikana@hossafinance.pl, gdzie czekają doradcy gotowi pomóc wszystkim, którzy mają wątpliwości lub pytania związane z zaciągnięciem kredytu hipotecznego, zakupem programu oszczędnościowego, czy innego produktu finansowego. Doradcy wyjaśniają niejasne zapisy i zawiłości umów finansowych oraz doradzają najlepsze i sprawdzone rozwiązania.

Każdy zainteresowany poradą konsument na bieżąco komunikować się może również z doradcami na stronie akcji na Facebooku.

Organizatorem akcji „Nie łykaj jak pelikan“ jest Hossa Finance.