Magellan Award 2011 dla kampanii Adobe Polska realizowanej przez agencję Think Kong

By | 12/01/2012

Jury amerykańskiego konkursu Magellan Awards 2011 przyznało srebrną statuetkę kampanii „Mobiliusz” realizowanej przez agencję social mediową Think Kong dla Adobe Polska. Celem nagrodzonego projektu była promocja pakietu Creative Suite 5.5 wśród osób zainteresowanych tworzeniem rozwiązań na urządzenia mobilne.

Kampania „Mobiliusz” zrealizowana przez agencję Think Kong dla Adobe Polska została nagrodzona srebrną statuetką Magellan Awards 2011 w kategorii  business to business. „Mobiliusz” znalazł się też na liście 50 najlepszych kampanii komunikacyjnych 2011 r. wybieranych przez specjalistów LACP (League of American Communications Professionals). Koordynacją kampanii ze strony Adobe zajmowała się Klaudia Jaworska, Senior Marketing Manager Adobe Systems w Polsce. Za prowadzenie kampanii ze strony agencji był odpowiedzialny zespół kierowany przez Martę Odrzywolską.  Za kreacje odpowiadała Iwona Piechocka, art director Think Kong.

Celem nagrodzonej kampanii (www.mobiliusz.pl) była promocja narzędzi zawartych w pakiecie Adobe CS 5.5 wśród osób zainteresowanych tworzeniem rozwiązań (aplikacji) na urządzenia mobilne, tablety i smartfony działające pod kontrolą różnych systemów operacyjnych.  Projekt opierał się na przygotowaniu treści edukacyjnych i ich promocji w mediach społecznych. Głównym elementem kampanii był wideokurs zawierający 12 odcinków o przenoszeniu rzeczywistej produkcji – specjalnie przygotowanej gry – na urządzenia mobilne z użyciem CS 5.5. Materiał był promowany w serwisach branżowych, na stronach dedykowanych podobnym zagadnieniom. W ramach kampanii, na najpopularniejszych blogach (blog.mediafun.pl, antyweb.pl, ak74.pl, webfan.pl) zorganizowano także konkursy promujące wideokursy.