Grey Group podsumowuje rok 2011

By | 12/01/2012

Rok 2011, przez wielu przedstawicieli biznesu reklamowego opisywany jako trudny dla branży, upłynął pod znakiem silnego rozwoju Grey Group. Agencje wchodzące w skład holdingu zrealizowały m.in. 3 spośród najgłośniejszych tegorocznych kampanii reklamowych z udziałem znanych osobowości.

Kampanie dla Play z udziałem Kuby Wojewódzkiego i Jurka Owsiaka oraz Generali z Adamem Małyszem były jednymi z najważniejszych wydarzeń w świecie reklamy w drugiej połowie 2011 roku.

Znakiem rozpoznawczym wielu kampanii realizowanych przez Grey Group są znane twarze. Byliśmy pionierami takich działań w Polsce i dziś z dumą możemy powiedzieć o sobie, że wciąż realizujemy coraz bardziej spektakularne projekty z udziałem sław. Takie kampanie wymagają ogromnego nakładu sił i środków, jednak jak pokazują badania rynku jest to inwestycja, która zwraca się z dużą nawiązką. – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

Kampania z udziałem Kuby Wojewódzkiego promujące akcję Play Try Smartfon zaangażowały w pierwszym miesiącu kampanii ponad 100 tysięcy użytkowników i zwyciężyły konkursie MIXX Awards 2011 w kategorii Bezpośredni Odzew.

W grudniu 2011 Grey Group zaprezentował kolejną kampanię dla P4, tym razem angażując się we współpracę z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy.

Oprócz działań reklamowych dla Play, Grey we współpracy z Millward Brown SMG/KRC stworzył animację ilustrującą społeczne postrzeganie Orkiestry w Polsce. Grey Group i Millward Brown były jedynymi firmami reprezentującymi branżę marketingową, które zaangażowały się tegoroczny finał WOŚP oferując swoje wsparcie na rzecz fundacji.

Trzecim ważnym projektem GGP w 2011 roku była, pierwsza od kilku lat na polskim rynku, kampania wizerunkowa Generali z udziałem Adama Małysza, która wystartowała 21 grudnia br.