Adv.pl (Lemon Sky) rozwija dział SEM

By | 12/01/2012

Adv.pl (Lemon Sky) – agencja interaktywna wchodząca w skład Grupy ADV – rozbudowuje dział SEM. Do zespołu dołączyli Tomek Bacański, Tomek Różański oraz Paweł Moczarski. To kolejny krok w kierunku wzmocnienia pozycji agencji na rynku oraz pogłębienia kompetencji w zakresie marketingu w wyszukiwarkach internetowych.

Tomek Bacański jest ekspertem w zakresie Search Marketingu. Ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu i nadzorze projektów internetowych. Specjalizuje się w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych w wyszukiwarkach, których podstawowym parametrem jest ROI. Tomek Bacański był zaangażowany – na poziomie planowania, wdrożenia oraz optymalizacji strategii wyszukiwarek – w projekty realizowane dla takich marek, jak: Agora, Energia, Ministerstwo Gospodarki RP, Athletes Foot, Nutricia, Lukas Bank oraz Kolporter. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej.

Z kolei, Tomek Różański swoje pierwsze kroki w branży stawiał, pracując dla Google Polska. Zbudował i zoptymalizował ponad 500 kampanii AdWords. Dotychczas zajmował się również wsparciem klienta w zakresie działań reklamowych. Tomek Różański pracował zarówno dla większych firm, w tym: 5aSec czy Top English School, jak również dla wielu mniejszych przedsiębiorstw. Jest absolwentem Wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

Do działu SEM agencji Adv.pl (Lemon Sky) dołączył także Paweł Moczarski, związany z branżą SEM od 2006 roku. W swojej karierze zawodowej z sukcesem przeprowadził wiele kampanii internetowych. Wiedzę teoretyczną zdobywał na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

„W ramach Adv.pl (Lemon Sky) budujemy profesjonalny zespół ekspertów w dziedzinie SEM. Tomek Bacański, Tomek Różański oraz Paweł Moczarski to doskonały mix doświadczenia i umiejętności. Jestem przekonany, że świeże spojrzenie oraz energia do pracy i kreatywne podejście nowo zatrudnionych osób  przyczynią się do wzmocnienia pozycji Adv.pl na rynku. Co więcej, rozwój działu w połączeniu z konsekwentnie wdrażanymi innowacyjnymi narzędziami, powiązanymi ściśle z SEM pozwoli nam na realizację kolejnych bardzo ciekawych projektów i wyznaczanie trendów w branży” – mówi Sławek Graczyk, SEO/SEM Account Manager w Adv.pl (Lemon Sky).

Pogłębienie kompetencji SEM jest jednym z kluczowych kierunków rozwoju Adv.pl (Lemon Sky). W maju ubiegłego roku agencja włączyła w swoje struktury markę Weblocus, zajmującą się pozycjonowaniem w wyszukiwarkach i reklamą AdWords. Tylko w ostatnim czasie Adv.pl (Lemon Sky) zrealizowało działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych dla takich marek, jak: WINIARY czy TESCO.