Vision Group potrójnym laureatem Magellan Awards 2011

By | 11/01/2012

Agencja Vision Group otrzymała nagrodę Platinum Award oraz 2 inne wyróżnienia w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2011, organizowanym przez League of American Communications Professionals. Jest to jeden z najważniejszych konkursów dla branży public relations na świecie.

Poza Platinum Award Overall agencja Vision Group została sklasyfikowana na 13. miejscu w rankingu TOP 50 Communications Campaigns of 2011 oraz otrzymała wyróżnienie Best Return-on-Investment. Wszystkie nagrody przyznano za realizację projektu Fit For Work w Polsce. W końcowej ocenie jury kampania realizowana przez Vision Group otrzymała 99 na 100 możliwych do otrzymania punktów.

– Trzy wyróżnienia w tak prestiżowym konkursie jak Magellan Awards, który jest uważany za najważniejszy miernik jakości kampanii public relations na świecie, są dla nas dowodem na to, że obraliśmy właściwy kierunek w doradztwie komunikacyjnym dla naszych klientów. Trzynaste miejsce w rankingu 50 najlepszych kampanii PR na świecie oraz nagroda za najlepszy zwrot z inwestycji dla naszego Klienta to wyznaczniki prawdziwego sukcesu – mówi Jarosław Nyk, prezes zarządu agencji Vision Group.

Vision Group obsługiwała w ub. roku launch polskiej edycji projektu Fit For Work. Partnerami merytorycznymi projektu były: The Work Foundation z Wielkiej Brytanii oraz Stowarzyszenie CEESTAHC. Światowym grantodawcą projektu Fit For Work jest Abbott Laboratories.

Polska edycja projektu Fit For Work została objęta patronatami: Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej, Ministerstwa Gospodarki oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Globalnym Ambasadorem projektu Fit for Work został były prezydent RP Lech Wałęsa.

Więcej informacji o zwycięskim projekcie pod adresem: http://www.lacp.com/2011magellan/awards-communications-campaign-competition-fit-for-work-launch-poland.htm