WALK Creative obsłuży markę KappAhl

By | 10/01/2012

Agencja WALK Creative wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki KappAhl. Do zadań agencji należeć będą kreacja oraz adaptacja na polski rynek międzynarodowych kampanii prowadzonych w prasie, na nośnikach outdoor, w internecie i w punktach sprzedaży. Współpraca rozpoczęła się na początku stycznia 2012 r.

KappAhl to wiodąca sieć sklepów odzieżowych zatrudniająca obecnie prawie 4800 pracowników i posiadająca blisko 350 sklepów w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Czechach oraz w Polsce.

WALK Creative jest częścią dynamicznie rozwijającej się grupy marketingowej WALK. W ramach WALK funkcjonuje obecnie pięć business unitów – WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive; WALK PR – zajmujący się komunikacją PR; WALK Events – specjalizujący się w field marketingu i eventach; WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe oraz WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek. Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.