pkt.pl rozwija Dział Strategii i Marketingu

By | 10/01/2012

Spółka pkt.pl w związku z dynamicznym rozwojem oferty rozbudowuje Dział Strategii i Marketingu. Nowym Dyrektorem Rozwoju Biznesu został Dominik Lewandowski. Do zespołu dołączyły także Jolanta Kuczyńska, Beata Rozbiecka oraz Maura Ewa Merson, które objęły stanowiska odpowiednio Brand Managerów i Kierownik ds. Budowy Kontentu.

„Cieszę się, że udało się nam wzmocnić zespół odpowiedzialny za produkty online i mobile. Internet i natychmiastowy dostęp do informacji za pomocą urządzeń mobilnych odgrywa coraz większą rolę w komunikacji firm z klientem. Dlatego też systematycznie rozwijamy ofertę, zarówno w zakresie produktowym, jak i komunikacyjnym, inwestując równocześnie w ludzi” – mówi Katarzyna Czuchaj, Dyrektor Marketingu.

Dominik Lewandowski objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Biznesu. Do jego obowiązków należeć będzie rozwój produktów B2B dedykowanych na platformy internetowe oraz mobilne, w tym: budowanie wizerunku marek, wsparcie sprzedaży oraz tworzenie strategii współpracy z partnerami i dostawcami usług. Dominik Lewandowski doświadczenie zawodowe zdobywał w sektorze finansowym. W dotychczasowej karierze związany był m.in. z MultiBank, Inteligo i PZU, gdzie zajmował się rozwojem biznesu. Przez ostatnie lata pracował w Bisnode, odpowiadając za opracowanie strategii i wprowadzenie na rynek Verdict – nowej marki wywiadowni gospodarczej.

Jolanta Kuczyńska objęła stanowisko Brand Managera ds. Marki Korporacyjnej. Przez ostatnie 5 lat pracowała w agencji Brand Support, realizując projekty z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 stopni dla takich klientów, jak: Peugeot, Diageo, Unilever, BRE Bank, GlaxoSmithKline i CH Klif. Zrealizowana przez nią w ubiegłym roku kampania promocyjna dla marki Baileys otrzymała wyróżnienie Golden Arrow w kategorii field marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie pracując w takich firmach, jak: Polymus (Nova Communication Group Polska), Tatra Extreme i Norwich Union. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu UMCS w Lublinie. Ukończyła podyplomowe studia Zarządzania Biznesem Międzynarodowym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Beata Rozbiecka rozpoczęła pracę na stanowisku Brand Managera w Dziale Strategii i Marketingu pkt.pl. Będzie odpowiedzialna za rozwój nowych serwisów online i rozwiązania reklamowe dla wymagającej grupy klientów i użytkowników z grupy Premium. Wcześniej pracowała w dziale marketingu Eniro Polska na stanowisku Product Development Managera, gdzie zajmowała się produktami specjalistycznymi i B2B dla branży budownictwo i motoryzacja, a także wprowadziła na rynek usługę typu Voice Service pod marką „118 118 – dobrze poinformowany numer”.

Maura Ewa Merson objęła stanowisko Kierownika ds. Budowy Kontentu. W pkt.pl będzie odpowiadać za zarządzanie treścią serwisów pkt.pl oraz pozyskiwanie nowych i zwiększenie lojalności obecnych użytkowników mediów należących do spółki. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w ITC International Institute of Geoinformation Science and Earth Observation (obecnie jeden z wydziałów Twente University), w Dziale IT Biura Urządzania Lasu i Geodezji Leśnej oraz w Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. Maura Ewa Merson będzie również odpowiadać za współtworzenie strategii działań CSR, wykorzystując doświadczenie pozyskane w sektorze NGO.