Gruper sprzedał milionowy kupon

By | 10/01/2012

Liczba wszystkich transakcji przeprowadzanych przez serwis Gruper.pl – największy rodzimy portal zakupów grupowych – przekroczyła milion. Tyle razy Gruper został wybrany przez konsumentów w polskiej sieci.

Jest to ogromny sukces dla portalu, który wszedł, jako pierwszy, na polski rynek zakupów grupowych niecałe dwa lata temu. Gruper rozpoczynał od sprzedaży kilkudziesięciu kuponów dziennie. Dziś oferty serwisu każdego dnia znajdują od kliku do nawet kilkunastu tysięcy odbiorców.

– O sukcesie Grupera decyduje staranny dobór ofert oraz dbałość o ich atrakcyjność dla klientów – mówi Tomasz Dalach, współzałożyciel i członek zarządu Gruper.pl. – Na ponad 1,5 miliona użytkowników mamy milion dokonanych transakcji. To efektywność, z której jesteśmy dumni, stawiająca nas na pozycji lidera w branży e-commerce.

Gruper stał się drugim portalem w Polsce, którego klienci dokonali milion transakcji. W branży e-commerce największym wyzwaniem nie jest bowiem przyciągnięcie potencjalnych klientów, ale skłonienie ich do wydania pieniędzy w danym serwisie czy sklepie.

– Wartość biznesu w Internecie buduje nie ruch na stronie, czy nawet liczba użytkowników, ale realna sprzedaż, czyli decyzje zakupowe klientów – tłumaczy Tomasz Dalach. – Na rynku przetrwają tylko te serwisy, które zdobędą i utrzymają rentowność. Nam się to udało już 10 miesięcy od uruchomienia portalu.

Suma wszystkich oszczędności użytkowników serwisu przekroczyła 145 milionów.  Aktualnie, Gruper jest krajowym liderem zasięgu. Obejmuje ponad 50 miast w Polsce. Mieszkańcy ponad 40 z nich mają dostęp do regularnej oferty. Serwis stale się rozwija, poszerzając swoje portfolio i działając w nowych segmentach rynku. Na portalu pojawiają się oferty dotyczące nieruchomości, działalności przedsiębiorstw, finansów osobistych, kultury, co niejednokrotnie wiąże się z uruchamianiem nowych zakładek tematycznych. Szczególnie prężnie Gruper rozwija swoją ofertę turystyczną. Obecnie, co druga propozycja właścicieli obiektów wypoczynkowych i touroperatorów, proponowana przez serwisy zakupów grupowych, pochodzi właśnie z portalu Gruper.pl.

Z Gruperem chętnie współpracują przedsiębiorcy, którzy widzą szansę na podkreślenie swojej obecności w Internecie i dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów. Średnio, co miesiąc, przygotowaniem wspólnej oferty zainteresowanych jest 1300 firm.

– Bardzo dziękujemy wszystkim naszym klientom – zarówno internautom dokonującym zakupów poprzez nasz serwis, jak i współpracującym z nami firmom – mówi Tomasz Dalach. – Dzięki Waszemu zaufaniu udało się nam zbudować prężnie działający portal zakupów grupowych, który nie tylko jest w stanie nawiązać skuteczną rywalizację z zagranicznymi graczami na polskim rynku, ale jest także największym lokalnym serwisem w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy z tego dumni i dołożymy wszelkich starań, by dalej się rozwijać i dostarczać Państwu nowe atrakcyjne oferty i rozwiązania.