Sześć milionów odwiedzających Cuprum Arena

By | 06/01/2012

Lubińskie centrum handlowe kończy 2011 rok z rekordową frekwencją i zaczyna 2012 r. z nową umową najmu, którą odczytać należy jako sukces.

Do galerii Cuprum Arena w najbliższych tygodniach wprowadzi się Bershka, marka modowego giganta – Grupy Inditex. Jego brandy lokowane są tylko w najlepszych centrach.

Niesamowita sprzedaż w grudniu sprawiła, że Cuprum Arena w Lubinie może pochwalić się aż 6 mln klientów, którzy odwiedzili tę wyjątkową galerię w 2011 r. Ogromne zainteresowanie obiektem wpłynęło nie tylko na rekordową frekwencję, nie tylko na obrót sklepów, ale również na pozyskanie nowej, znaczącej marki. Teraz do grona najemców Cuprum Arena dołączy Bershka, jedna z najmłodszych brandów hiszpańskiej Grupy Inditex. Bershka powstała w 1998 roku. Jej misją jest zaspokajanie potrzeb głównie nastoletnich klientów, pragnących podążać za najnowszymi trendami w modzie. Bershka promuje luźny i odważny – nieco awangardowy – styl.

– Nasi klienci, już za kilka tygodni będą mogli realizować zakupy w salonie Bershka. Trzeba w tym miejscu jednocześnie zaznaczyć, że grupa Inditex, w skład której wchodzi Bershka i m.in. Zara, to jeden z najważniejszych graczy modowych. Inditex lokuje swoje marki tylko w najlepszych centrach – zapowiada Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.