Supermedia Interactive dla Eski wybiera, decyduje, dedykuje

By | 06/01/2012

Radio Eska rozbudowało serwis eska.pl o nowe funkcjonalności – Wybieraj, Decyduj, Dedykuj! Pozwalają one użytkownikom na wybór utworów jakie zostaną odtworzone na antenie, dedykację hitów znajomym, a nawet wzięcie udziału w procesie decyzyjnym dotyczącym ramówki stacji. Projekt stworzyła i wdrożyła agencja Supermedia Interactive.

W celu skorzystania z nowych funkcji słuchacz musi być zalogowany w serwisie eska.pl. Dzięki integracji systemu z Facebook’iem zajmuje to zaledwie kilka sekund, co niewątpliwie jest wielkim udogodnieniem dla internautów. Dzięki opcji DEDYKUJ każda zalogowana osoba może zadedykować wybrany przez siebie utwór znajomemu, który na godzinę przed emisją utworu na antenie zostanie o tym poinformowany na facebooku, za pomocą poczty elektronicznej lub gadu-gadu. Dzięki rozbudowanej polityce prywatności można zaznaczyć opcję dedykacji prywatnej – wówczas nic nie pojawi się na stronie www, a DJ nie przeczyta pozdrowień w Radiu ESKA. Dodatkowo każdy adresat dedykacji ma możliwość zablokowania powiadomień o nich, bez konieczności posiadania konta na portalu.

Użytkownicy mogą również wybierać utwory jakich chcą słuchać na antenie. Umożliwia to opcja DECYDUJ, za pomocą której każdy głosuje na piosenkę, którą chciałby usłyszeć w radiu. Dzięki funkcji powiadomienia po każdym oddanym głosie dostarczana jest informacja kiedy dany utwór będzie grany na antenie.

Komunikację z odbiorcami ESKI ułatwia również funkcja WYBIERAJ, która pozwala na udział w głosowaniu Wojny Hitów podczas audycji impreESKA. Użytkownicy serwisu eska.pl głosują na jeden z dwóch utworów, który będzie odtwarzany na antenie. Wyniki głosowania są widoczne dla wszystkich internautów podczas trwania audycji, a tuż po niej następuje losowanie nagród dla osób, które wybrały zwycięską piosenkę.

Jak mówi Mariusz Steć Dyrektor Zarządzający w agencji Supermedia Interactive „cały projekt ma za zadanie nawiązanie więzi z odbiorcami ESKI. Taka interakcja z użytkownikami pomaga stacji przygotować ramówkę na kolejne dni, a nawet tygodnie. Dzięki nowym funkcjonalnościom ESKA buduje więź ze słuchaczami, którzy angażując się w życie radia kształtują jego kontent.”