„M jak mama” w nowej odsłonie i z kampanią promocyjną

By | 06/01/2012

Od lutowego numeru miesięcznik „M jak mama” zmienia się. Zachowując poradnikowy charakter, pismo nabrało bardziej nowoczesnego, lifestylowego charakteru, odpowiadającego potrzebom wymagającej i poszukującej czytelniczki. Rynkowy debiut odmienionego magazynu wspiera kampania promocyjna.

„W ciągu pięciu lat wydawania „M jak mama”, pisma dla kobiet w ciąży, oraz po półtora roku tworzenia forum Mjakmama24.pl, udało nam się dosyć wnikliwie poznać problemy i oczekiwania młodych mam – i tych oczekujących dziecka, i tych, które już urodziły . Sądzę, że zmiany wprowadzone w „M jak mama” będą przez nie dobrze przyjęte” – mówi Iza Radecka, redaktor naczelna pisma.

Filarem „M jak mama” były i są nadal rzetelne informacje. Treść miesięcznika wspierają specjaliści z zakresu medycyny: ginekolodzy, endokrynolodzy, dermatolodzy, kosmetolodzy, pediatrzy, diabetolodzy, położne, konsultanci laktacyjni, instruktorzy fitness, dietetycy. W magazynie czytelniczki znajdą przeglądy oferty rynkowej dla matek i dzieci oraz rzetelne oceny produktów testowanych przez czytelniczki „M jak mama”. Jednocześnie pojawi się w nim więcej historii z życia wziętych, reportaży i portretów współczesnych mam.

Nowością jest wprowadzenie w piśmie wyrazistej struktury. Silnie wyeksponowany został w niej dział dotyczący opieki nad dzieckiem do pierwszego roku życia – „ABC pierwszego roku”. Rozbudowano go o nowe artykuły i umiejscowiono w środku pisma tak, by mógł być wyjęty i kolekcjonowany przez czytelniczki. Nowy wymiar zyskał dział „Modny brzuszek” inspirowany najnowszymi trendami w modzie, udowadniający, ze kobieta ciężarna może wyglądać atrakcyjnie i nowocześnie. Sesje modelek odbywają się w różnych sceneriach, a realizuje je należące do MURATOR S.A. studio fotograficzne PENTAGON. W „M jak mama” więcej uwagi poświęcono także młodym ojcom – specjalnie dla nich utworzono dział „Strony dla taty”.

Od lutowego wydania „M jak mama” ma również nową, bardziej uporządkowaną i czytelną szatę graficzną, przyjazną dla młodej, aktywnej, ale i wymagającej czytelniczki. Makietę zaprojektowała Katarzyna Dmyterko.

Miesięcznik po relaunchu jest promowany w serwisie YouTube (kampania targetowana typu pre-roll, ponad pół miliona odsłon). Spot reklamowy będzie emitowany 9-18 stycznia br., wyprodukowała go agencja Avantgarde Productions. Reklamy pojawią się w mediach wydawnictwa MURATOR S.A., m.in. w miesięczniku „Zdrowie”. Promocja obejmuje również warszawskie gabinety ginekologiczne i szkoły rodzenia, do których trafią egzemplarze czasopisma „M jak mama”.