Zaświeć z nami e-serce Wielkiej Orkiestry

By | 05/01/2012

Nie trzeba wychodzić z domu, aby wesprzeć Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Poprzez aplikację e-serce można zakupić świecące piksele na internetowym sercu WOŚP. Warto się do niego wpisać, by umożliwić Orkiestrze zakup najnowocześniejszych urządzeń do ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Do akcji dołączył serwis Gruper.pl, który będzie zachęcał 1,5 miliona swoich użytkowników do wzięcia udziału w zabawie.

Serce, początkowo szare i przedstawiające jedynie logotyp WOŚP w negatywie, rozświetlają coraz liczniejsze napisy stworzone przez internautów. Każdy piksel, z dostępnych 270 tysięcy, to wpłata na rzecz WOŚP od jednego grosza do kilku złotych. Piksele można kupować w przypadkowej kolejności lub tworzyć z nich napisy i obrazki. Wiele osób decyduje się ułożyć zakupione przez siebie elementy w formie swojego imienia, nazwy firmy lub nawet miłosnego wyznania.

Do wspierania akcji dołączają celebryci, przedsiębiorstwa i organizacje. W tej chwili e-serce promują m.in. Doda, Monika Brodka, Monika Olejnik, Natalia Lesz i zespół Feel. Ostatnio do grona firm wspierających inicjatywę dołączył serwis Gruper.pl, który rozpropaguje e-serce wśród 1,5 miliona swoich użytkowników poprzez banner na swojej stronie, mailingi i informacje na Facebooku.

– Internet ma ogromną siłę – wykorzystujmy ją do dobrych celów – zachęca Marcin Mikołajczyk, członek zarządu Gruper.pl – Wspierając takie inicjatywy jak zeszłoroczna Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, „Pajacyk” Polskiej Akcji Humanitarnej czy akcję „Szukamy szczęśliwych ludzi w Polsce” fundacji Anny Dymnej przekonaliśmy się, że zakupy grupowe mogą być doskonałą platformą, która angażuje użytkowników sieci do aktywności charytatywnej. Tym razem będziemy znów przekonywać do wzięcia udziału w podobnym wydarzeniu, do wrażliwości na innych i hojności. Zachęcamy również inne firmy do włączenia się w akcję e-Serce.

Aplikacja, dostępna jest pod adresem e-serce.wosp.org.pl.

Patronat honorowy nad inicjatywą WOŚP objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Patronami medialnymi akcji są: Internet Standard, ARBOmedia, Webshake.tv, Ipla, o2.pl, Onet.pl, Interia, Interaktywnie.com, Nasze Miasto oraz Gratka.pl Organizatorem zabawy jest system YetiPay.