Play nagradza za zachęcenie do zakupu telefonów

By | 03/01/2012

W sieci wystartował nowy program prowizyjny przygotowany przez Novem Performance dla Play. Celem akcji prowadzonej pod hasłem ”Polecam Play” jest promocja najciekawszych telefonów z oferty sieci komórkowej Play. Każda osoba polecająca telefon otrzyma 50 zł od jego sprzedaży.

W programie może wziąć udział każdy. Wystarczy zarejestrować się na stronie http://polecam.play.pl/ i polecać telefony, wysyłając link wybranej oferty e-mailem, udostępniając go na tablicy na Facebooku lub rozsyłając za pośrednictwem komunikatora, czatu, forów internetowych, czy blogów. Transakcja zrealizowana przez taki link jest zapisywana na koncie polecającego. Każda rekomendacja zakończona nową umową i aktywacją telefonu jest premiowana kwotą 50 zł. Zgromadzone środki wypłacane są raz w miesiącu.

W ramach programu Novem Performance uruchomiła dedykowany landing page na stronie WWW operatora, wyjaśniający zasady programu i zachęcający do rejestracji. Przygotowany został też specjalny panel dla uczestników programu, w którym na bieżąco mogą oni sprawdzać statystyki sprzedaży. Akcja promowana jest w sieci afiliacyjnej Novem Performance. Projekt strony programu przygotowała agencja K2 wspólnie z Novem Performance.

Program prowizyjny to jedna z usług dostępnych w Novem Performance. Spółka realizuje całą akcję na zasadach outsourcingu, czyli bierze na siebie odpowiedzialność za pozyskanie uczestników programu i efektywność programu. Firma odpowiada za opracowanie koncepcji, stworzenie mechanizmu działania, komunikację z uczestnikami, monitoring, aż po obliczanie i wypłatę prowizji. Firma tworzy również specjalne strony WWW do obsługi programu, projektuje kreacje, a także zajmuje się promocją programu w swojej sieci afiliacyjnej. Dzięki temu zwiększa się zasięg akcji i rośnie liczba osób rekomendujących produkt lub usługę.