Niepowtarzalna i wyjątkowa, czyli ciekawsza strona kobiecości w kampanii reklamowej serwisu kobieta.wp.pl

By | 03/01/2012

Wirtualna Polska rusza z kampanią promocyjną witryny kobieta.wp.pl. Jej hasło przewodnie – „Ciekawsza strona kobiecości” – ma podkreślić różnorodność i nieszablonowość materiałów, które można znaleźć w serwisie. Celem akcji jest nawiązanie relacji z użytkowniczkami i przywiązanie ich do marki. Działania promocyjne, których grupą docelową są kobiety w wieku 18-34 lata, obejmą prasę, radio oraz Internet i będą prowadzone przez cały styczeń.

W kampanii reklamowej kobiecego serwisu WP, tak samo jak w poprzednich akcjach promocyjnych, Wirtualna Polska stawia na nieszablonowy i przewrotny przekaz. „W akcji promocyjnej witryny kobieta.wp.pl bawimy się słowem i pojęciem kobiecości. Łamiemy stereotypy. Udowadniamy, że kobiety – podobnie jak nasz serwis –  potrafią być wyjątkowe i niebanalne” – wyjaśnia Tomasz Bączek, Kierownik Działu Marketingu w Wirtualnej Polsce. „Serwis kobieta.wp.pl to po prostu ciekawsza strona kobiecości” – dodaje.

Kampania WP skierowana jest do Polek w wieku 18-34, ambitnych, interesujących się tematami społecznymi, ale także modą i urodą. „Z naszą akcją chcemy dotrzeć do kobiet, które śledzą aktualne trendy i zachęcić je do korzystania z naszej witryny. Pokazać, że każda z nich może znaleźć tam coś dla siebie” – mówi Ewa Cięszka, koordynatorka projektu.

Akcja promocyjna serwisu kobieta.wp.pl rozpoczęła się na początku stycznia 2012, a jej core potrwa miesiąc. Wykorzystywane są w niej spoty radiowe, a także reklama prasowa oraz internetowa. Wszystkie kreacje zostały przygotowane na zlecenie Wirtualnej Polski przez Agencję 303.

Dodatkowo, użytkownicy serwisu kobieta.wp.pl – po raz pierwszy w historii – wybiorą Kobietę Roku. Redaktorki witryny nominowały dziesięć znanych Polek, na które internauci mogą teraz oddawać swe głosy. Laureatkę plebiscytu WP poznamy już w połowie stycznia.

Wykorzystane kanały komunikacji:

  • radio (Radio Zet, Radio Eska, Polskie Radio, RMF Maxxx, RMF FM, RMF Classic, Roxy FM, Radio Złote Przeboje)
  • prasa (tygodniki, miesięczniki m.in.: Przekrój, Wprost, Uważam Rze, InStyle, Cosmopolitan, Zwierciadło, Gala, Glamour, Joy, Claudia, Elle, AVANTI)
  • Internet (Wirtualna Polska oraz m.in. sieci Arbo, Ad-Vice, IDMnet)

Kreacja i koncepcja kreatywna kampanii:

  • Agencja 303

Zakup i planowanie mediów:

  • Zespół ds. Planowania Mediów, Wirtualna Polska
  • Dział Marketingu, Wirtualna Polska
  • Dom mediowy Value Media