Mamy testują nową owsiankę NESVITA Naturalnie na śniadanie

By | 03/01/2012

Polki testują i polecają najnowszą na rynku owsiankę Nestlé – NESVITA Naturalnie na śniadanie. Wraz z wejściem produktu na rynek, rozpoczęto kampanię rekomendacji konsumenckich. Jej podstawowy element to product seeding, polegający na dostarczaniu uczestnikom kampanii pełnowartościowego produktu do przetestowania. Trafia on również do rodzin i znajomych Ambasadorek, a opinie o nowości przekazywane są bezpośrednio do producenta. Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialna jest Agencja Streetcom Polska.

4 000 ambasadorek w wieku 25-45 lat, posiadających rodziny, bierze udział w kampanii rekomendacji, w ramach której otrzymało nową owsiankę NESVITA do przetestowania i podzielenia się ze swoimi znajomymi. Do ambasadorek trafiiły płatki NESVITA Naturalnie na śniadanie w rodzinnym kartoniku zawierającym 10 saszetek płatków, we wszystkich trzech smakach wprowadzonych właśnie do sprzedaży: waniliowym, golden syrup oraz jabłko z cynamonem. Ambasadorki otrzymały także przewodniki zawierające informacje o produkcie i jego walorach odżyczych.

Ambasadorki NESVITA Naturalnie na śniadanie testują produkt wraz z rodzinami, a następnie częstują nim znajomych. Kampania ma dwa podstawowe cele. Po pierwsze, zapoznanie konsumentów z produktem oraz przedstawienie jego zalet smakowych i odżywczych. Po drugie, kampania umożliwi producentowi przeprowadzenie badania konsumenckiego i poznanie szczerych opinii na temat nowych płatków.

Owsianka NESVITA Naturalnie na śniadanie to idealna propozycja na rodzinne śniadanie. Wyróżnia ją to, że zawiera tylko naturalne składniki. NESVITA Nauralnie na śniadanie to produkt z pełnego ziarna owsa, będący naturalnym źródłem błonnika.W odróżnieniu od tradycyjnej owsianki bardzo łatwo się ją przyrządza. Wystarczy wysypać zawartość saszetki do miseczki, zalać gorącym mlekiem i po trzech minutach otrzymujemy wartościowe, smaczne śniadanie.