OpenLife – start-up ubezpieczeniowy roku

By | 02/01/2012

Nowy gracz rynkowy – OpenLife Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. szacuje, że w 2011 roku składka przypisana brutto wyniesie około 600 mln PLN, a łączna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych przekroczy wartość 800 mln PLN. Spodziewany zysk netto spółki przekroczy 3 mln PLN (wg PSR).

„To niewątpliwie najlepszy start-up firmy ubezpieczeniowej w Polsce. Mamy nadzieję na szybkie wejście do czołówki firm ubezpieczeniowych i to już w przyszłym roku. Wypracowanie zysków na poziomie 3 mln złotych, po zaledwie 4 miesiącach działalności firmy, to ewenement na polskim rynku ubezpieczeniowym i bardzo dobra prognoza na nadchodzący rok” – powiedział Krzysztof Rosiński, Przewodniczący Rady Nadzorczej, jeden z twórców OpenLife TU Życie SA.

„Jednocześnie, tak dobry wynik oznacza sukces przyjętej przez nas strategii biznesowej, w której postawiliśmy na zespół doświadczonych profesjonalistów, innowacyjność oraz elastyczność zarówno produktową, jak i sprzedażową” – dodaje Krzysztof Rosiński.

W nadchodzącym roku firma zamierza skoncentrować się na produktach regularnego oszczędzania, które już teraz cieszą się dużym zainteresowaniem klientów. „Szacujemy, że w 2012 roku sprzedaż tego segmentu na polskim rynku może wzrosnąć nawet o 20 proc. Dlatego w pierwszej połowie roku planujemy wprowadzenie wielu nowych rozwiązań produktowych” – mówi Krzysztof Rosiński.

Spółka planuje także wdrożenie długoterminowych produktów inwestycyjnych z jednorazową składką, dające klientom niespotykaną dotąd elastyczność w dysponowaniu zainwestowanymi środkami.