Nowe oblicze Polskiej Grupy Pocztowej

By | 02/01/2012

PGP SA, niezależny operator pocztowy świadczący usługi dla biznesu, uruchomił nową stronę internetową.

Strona internetowa www.pgpsa.pl zyskała nowy, bardziej czytelny układ oraz nowoczesną grafikę. Kolorystyka strony nawiązuje do charakterystycznych dla Polskiej Grupy Pocztowej odcieni szarości i granatu, które przypisywane są liderom, a symbolizują fachowość i profesjonalizm w biznesie. Za koncepcję i przygotowanie witryny odpowiedzialna jest agencja BARDZO ŁADNIE Norbert Czyż.

„Nowa strona internetowa to kolejny etap rozwoju Polskiej Grupy Pocztowej. Wprowadzamy na rynek nowoczesne usługi, więc musimy zadbać też o odpowiednią oprawę. Chcemy, aby nasz wizerunek był spójny i korespondował z wizją naszej działalności – profesjonalnymi usługami dla biznesu” – mówi Leszek Żebrowski, prezes PGP SA.

Strona pełni przede wszystkim funkcję informacyjną dla obecnych i zainteresowanych współpracą klientów Polskiej Grupy Pocztowej. Można tu znaleźć zarówno informacje na temat firmy, jak i planów jej rozwoju. W odświeżonej wersji strony Pgpsa.pl znaleźć można przeczytać o tradycyjnych usługach pocztowych, jak również nowościach w ofercie operatora. Mowa o e-fakturach i awizomatach, które wpisują się obowiązujący na rynku pocztowym trend nowoczesnych usług dążących do automatyzacji procesu obsługi korespondencji.

Ponadto, struktura nowej strony odzwierciedla otwartą politykę informacyjną firmy, stąd również wiele miejsca poświęconego aktualnościom na temat firmy. Osobną zakładkę poświęcono działalności Ogólnopolskiego Związku Niepublicznych Operatorów Pocztowych, którego jednym z założycieli jest PGP SA.