MediaCom twórcą nowatorskiej kampanii reklamowej dla Wrigley

By | 21/12/2011

Orbit Eater – czyli nowe wcielenie kultowej gry Pacman, to pomysł MediaCom na promocję popularnej marki gumy do żucia.

Orbit Eater w formie gry na telefony komórkowe jest do dyspozycji użytkowników od 9 grudnia. Rozrywkowa forma kampanii ma w przystępny sposób przypominać konsumentom o konieczności żucia gumy po każdym posiłku. Tworząc aplikację MediaCom postawił na media, które towarzyszą ludziom w każdej sytuacji, dlatego zdecydowano się na formę łatwo dostępnej gry na telefon.

Kampania Orbit Eater to przykład działań, reprezentujących nasze innowacyjne podejście do komunikacji marketingowej. Poszukiwanie nowych kanałów dotarcia do konsumentów jest jednym z głównych celów operacyjnych MediaCom.

W przypadku kampanii dla Wrigley ważną rolę odgrywa czynnik edukacyjny, którego skuteczność byłoby ograniczona, gdybyśmy zdecydowali się na tradycyjne media. – mówi Anna Dzierzędzka, Partner Zarządzający MediaCom.

Zasady gry opierają się na koncepcji zaczerpniętej z kultowego Pacmana – gracz musi chronić się przez próbującymi go dogonić posiłkami, ale staje się niewrażliwy na ich ataki i sam rozpoczyna ścigać przeciwników, kiedy animowanemu Orbit Eaterowi uda się zdobyć gumę do żucia. Twórcy aplikacji zadbali o to by gra cechowała się wysokim poziomem grafiki przy jednoczesnym zachowaniu przystępnej i prostej formy.

Gra będzie dostępna za darmo dla telefonów pracujących na systemach takich jak na Windows Phone, Windows Mobile 6.5, Android 1.6, 2.05, 2.0.16, 2.17, 2.28, 2.39, 2.3.310, iOS od 3.12 do 4.3.2 oraz Symbian 1, 3. Aplikację można pobrać poprzez stronę www.mojorbit.pl lub bezpośrednio z Appstore, Android Market, Windows Marketplace lub Ovi Store.

Twórcą aplikacji jest MediaCom Create, dział kreatywny MediaCom, zajmujący się tworzeniem od podstaw kampanii komunikacyjnych, włączając prace kreatywne.