Digital One powiększa dział Social, do zespołu dołączyli Anna Tokarska i Łukasz Gołacki

By | 17/11/2011

Digital One powiększa dział Social. Dołączyła do niego Anna Tokarska, która będzie zajmować się przede wszystkim wsparciem marek kobiecych. Równocześnie do zespołu dołącza Łukasz Gołacki, który z kolei zajmie się przede wszystkim obsługą marek z portfolio PepsiCo.

Anna Tokarska będzie pracowała na stanowisku social media executive. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Antropologia Kulturowa) i podyplomowych studiów na Politechnice Łódzkiej. W branży internetowej pracuje od 3 lat, natomiast social mediami zajmuje się od półtora roku. Po studiach zawodowo związana była z dziennikarstwem internetowym oraz radiowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. przy projektach realizowanych dla Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Pracowała dla serwisu Firmin.pl i dla agencji PR Abilita Communications, gdzie współtworzyła działania w mediach społecznościowych Anna Tokarska będzie współpracować z Digital One przede wszystkim przy komunikacji skierowanej do marek kobiecych, takich jak Estēe Lauder, Clinique oraz Górska Natura Active i Beauty.

– Kobiety są bardzo wymagającymi i aktywnymi użytkowniczkami społeczności internetowych dlatego poświęcamy im należną uwagę. Ania jest bardzo interesującą i kreatywną osobą, która na pewno szybko stanie się częścią naszego zespołu. Oczywiście – zgodnie z naszym stylem działania – marki którymi będzie zajmowała się Ania posiadają również swoich opiekunów, co w przypadku działań w mediach społecznościowych jest konieczne – podkreśla Bartłomiej Brzoskowski, szef Digital One Social, działu social media agencji Digital One.

Druga nowa osoba w dziale – Łukasz Gołacki – także obejmie stanowisko social media executive. W Digital One będzie zajmował się tworzeniem i implementacją  koncepcji komunikacji w social mediach dla marek koncernu PepsiCo obsługiwanych przez agencję.

Łukasz Gołacki jest absolwentem Wydziału Marketingu na Uniwersytecie Łódzkim. Zawodową przygodę z marketingiem zaczął w 2008 roku, pracując w łódzkim oddziale Polskapresse. Kolejnym krokiem w rozwoju kariery zawodowej było objęcie stanowiska social media managera w agencji interaktywnej Kamikaze, gdzie odpowiadał m.in. za planowanie działań i komunikacji marek w mediach społecznościowych – zajmował się m.in. obsługą marek takich jak: Frieskies (Purina), Mentos (P&G) czy współpracował przy kreowaniu akcji taktycznych dla marki Kamis.

– Social media to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju Digital One. Jesteśmy dalecy od myślenia o tym obszarze w kategoriach „mody”, dlatego też zamierzamy regularnie wzmacniać tą część naszej działalności. Utworzenie działu Digital One Social i wzmacnianie jego zespołu, właśnie temu służą. Jednak jako agencja specjalizująca się w kompleksowych projektach wykorzystujących możliwości świata „interactive”, cały czas pamiętamy, że social media to ważny, ale jeden z wielu elementów układanki „digitalowego ekosystemu” i jako taki musi być zsynchronizowany z innymi narzędziami w obszarze komunikacji marketingowej, on-line jak i off-line – mówi Michał Owczarek, Creative & Strategy Director Digital One.

Obecnie agencja Digital One realizuje komunikację digital i prowadzi aktywację w obrębie Facebooka m.in. dla  marek skupionych wokół koncernu Esteēe Lauder (brandy: Estēe Lauder, Clinique, Bobbi Brown) oraz PepsiCo (Pepsi, Lipton Ice Tea). Digital One położyła również nacisk na rozwój platformy Mobuzzer.pl – własnego oprogramowania monitorującego działania marek w serwisach społecznościowych. Dzięki temu agencja jest w stanie wykorzystać autorskie rozwiązania do mierzenia efektywności działań w social mediach, zarówno w aspekcie krótko-, jak i  długoterminowym.