Nie trać życia na zakupy w markecie

By | 28/09/2011

27 września rozpoczęła się druga, duża kampania wizerunkowa Ceneo.pl.

Po sukcesie pierwszej kampanii – Łowcy Promocji – tym razem tematem przewodnim jest hasło „Nie trać życia na zakupy w markecie”. Przy okazji oszczędzania czasu, Ceneo promuje również zakupy mobilne przy użyciu smartfonów.

Dziś do sieci trafiła animacja przedstawiająca zalety zakupów w Internecie. W ciekawy i śmieszny sposób zaprezentowano w niej statystyki: ile czasu tracimy rocznie na zakupach w marketach i co innego w tym czasie można by zrobić. Okazuje się, że Polacy tracą rocznie 5 500 805 328 godzin na zakupy. Gdyby zaoszczędzić ten czas, można by zbudować 156 986 stadionów narodowych! Aby dowiedzieć się też, co do zakupów w marketach mają pawiany płaszczowe – obejrzyjcie: http://www.youtube.com/watch?v=o8Kk8vtRz1I

Równocześnie z animacją, zaprezentowane będą dwa krótkie filmy, dołączone do materiałów video m.in. w serwisach WP, Onet i Ipla. Wystąpi w nich postać Pana Smartfona, który pomaga w dokonywaniu tanich zakupów za pomocą telefonów.

W czasie trwania kampanii, na głównych portalach pojawią się też bannery z trzema różnymi kreacjami graficznymi, pokazujące zakupy mobilne z wykorzystaniem smartfonów oraz wspomniane już motywy tracenia życia na zakupy w tradycyjnych sklepach.

Akcja wsparta jest również kampanią bannerową w mobilnych sieciach reklamowych.

Za kampanię, która potrwa do 25 października, odpowiedzialna jest agencja GONG.