Jarosław Szczepański Dyrektorem Marketingu Grupy Goodyear w Polsce

By | 28/09/2011

Jarosław Szczepański we wrześniu br. objął funkcję Dyrektora Marketingu Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie. Na stanowisku zastąpił Marka Gawlika, który zakończył pracę na rzecz Grupy Goodyear Polska. Jarosław Szczepański odpowiada za rozwój strategii marketingowej dla marek Grupy Goodyear Polska i Ukraina: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava.

Nowy Dyrektor Marketingu jest absolwentem Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Poza tym ukończył także Studia Podyplomowe z zakresu marketingu w Szkole Główne Handlowej w Warszawie oraz MBA w WSPiZ Leona Koźmińskiego.

J.Szczepański pracował wcześniej w sektorach dóbr konsumpcyjnych m.in. jako Międzynarodowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Europlant Phytopharm, grupa Martin Bauer (branża OTC), Dyrektor Marek Bols na Skandynawię & CEE oraz Szef Kategorii Wódek w Polsce w Remy Cointreau-Bols (alkohole), Kierownik Marek Międzynarodowych w British American Tabacco (tytoń). Przygodę z biznesem rozpoczął w 1991 r. w firmie Bristol Myers Squibb jako Przedstawiciel Medyczny marki Convatec, zajmując w niedługim czasie stanowisko Starszego Managera i szefa zespołu doradczego w Enterprise Ireland (consulting).

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 60 zakładach w 25 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia ponad 71.000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.