Agencja Sugar & Spice promuje Cyrk Zalewski

By | 27/09/2011

Sugar & Spice Public Relations pracuje dla branży rozrywkowej – agencja odpowiada za komunikację Cyrku Zalewski i Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Cyrkowej oraz za celebrity PR dla Kamila Zalewskiego i Anety Pecyny.

W ramach swoich obowiązków agencja prowadzi działania w zakresie media relations promujące nowoczesny wizerunek największego polskiego cyrku – Cyrku Zalewski – jako marki rodzinnej, ciepłej i nowoczesnej.

– Chcemy pokazać, że cyrk może być i jest ciekawą formą spędzania czasu dla ludzi nowoczesnych i otwartych na świat, niezależnie od wieku. Nasz przekaz jest prosty: Cyrk Zalewski, jako największy i najbardziej znany cyrk w Polsce gwarantuje najlepszą rozrywkę dla całej rodziny. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Cyrkowej jaki obecnie odbywa się w Warszawie jest dowodem na to, że sztuka cyrkowa ma się dobrze i tak jak bawiła ludzi  wiele pokoleń wstecz, bawi nas i zachwyca także dzisiaj – mówi Tomasz Kamyk, właściciel Sugar & Spice Public Relations.

Agencja wspiera także komunikacyjnie gwiazdę Gwiezdnego Cyrku – Kamila Zalewskiego, reprezentującego 8 pokolenie cyrkowców w rodzinie oraz jego żonę  – Anetę. Informacje o ich ślubie, który miał miejsce w drugim dniu Festiwalu oraz relacje z tego wydarzenia znalazły się w najważniejszych polskich mediach, m. in.: TVN, TVP, Onet.pl, Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Rzeczpospolita, Superexpress i in.

Premiera Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Cyrkowej miała miejsce 23 września. Na Festiwalu występuje ponad 30 artystów, reprezentujących 8 krajów – w tym Kenię.

Sponsorem głównym Festiwalu jest biuro podróży 7Island, które ufundowało atrakcyjne nagrody dla widzów Festiwalu – 5 voucherów na wymarzone wakacje. Patronem mediowym imprezy jest dziennik „Superexpress”.

Festiwal potrwa do 23 października.