Powierzchnia reklamowa w mobilnej aplikacji Polskiego Radia dostępna wyłącznie w sieci Mobilvi

By | 23/09/2011

Od września Mobilvi, pierwsza polska sieć reklamy w mobilnym internecie, jako jedyna udostępnia reklamodawcom możliwość umieszczania reklam w mobilnej aplikacji Polskiego Radia, przeznaczonej na platformy iOS i Android.

Aplikacja mobilna Polskiego Radia, obecnie najczęściej pobierana aplikacja muzyczna w polskim App Store, umożliwia słuchanie na żywo programów radiowych za pośrednictwem smartfonów i tabletów. Pozwala też na czytanie wszystkich newsów znajdujących się na portalu polskieradio.pl. Ponadto, słuchacze mogą aktywnie uczestniczyć w audycjach przez elektroniczny kontakt z prowadzącym program. Oprócz głównych kanałów radiowych (Jedynka, Dwójka, Trójka, Czwórka), na żywo dostępnych jest prawie sto innych z bazy moje.polskieradio.pl. Aplikację na telefony iPhone i Android oraz tablety iPad można pobrać za darmo z Apple App Store i Google Android Market.

„Zależało nam, aby udostępnić nasz serwis internetowy na urządzenia mobilne. Mamy w nim mnóstwo interesujących treści, które cenią słuchacze. Chcieliśmy, aby mieli do nich dostęp wszędzie, gdzie się znajdują, czyli nie tylko w pracy i w domu, gdzie najczęściej korzystamy z komputera, ale także np. na spacerze, czy w drodze na spotkanie“ – mówi Krzysztof Mielech, zastępca dyrektora portalu Polskiego Radia odpowiedzialny za wdrożenie projektu.

„Szeroka oferta programowa dostępna za pośrednictwem aplikacji mobilnej Polskiego Radia, od programów historycznych począwszy, na najpopularniejszych audycjach kulturalnych kończąc pokazuje, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dlatego aplikacja jest doskonałym medium dotarcia do różnych grup odbiorców” – podkreśla Lucjan Exner, szef sprzedaży i marketingu Mobilvi.