Rebranding AETN UK na A+E NETWORKS™ UK

By | 22/09/2011

AETN UK, spółka joint venture A+E Networks™ i BSkyB, rozpoczyna funkcjonowanie jako A+E Networks™ UK. W ramach rebrandingu firma otrzymała nową nazwę i logo, a wraz z nimi przyjmie nowy wizerunek oraz misję.

Po fuzji z siecią telewizyjną Lifetime koncern A+E Networks (US) postanowił stworzyć centralną wizję, która odzwierciedlałaby międzynarodową markę z silnym portfolio kanałów rozrywkowych na zmieniającym się rynku mediowym.

Nowe logo odznacza się nowoczesną paletą kolorów oraz świeżą typografią, która jest łatwo rozpoznawalna i odzwierciedla firmę, jaką A+E Networks jest dzisiaj.

Tom Davidson, Managing Director w A+E Networks UK, powiedział: W A+E Networks UK zajmujemy się opowiadaniem w nowoczesny sposób historii od 1995 roku, kiedy to po raz pierwszy został uruchomiony kanał HISTORY™. Nasze portfolio, w którym znajdują się różne kanały, oferuje widzom inspirujące historie, nowe i pomysłowe rodzaje programów oraz świetną rozrywkę.

W maju nowy wizerunek, nazwa oraz logo korporacji zostały przedstawione w USA, a w najbliższym czasie zostaną rozpowszechnione na terenie Wielkiej Brytanii, Europy Środkowo-Wschodniej, Republiki Południowej Afryki oraz Bliskiego Wschodu.