Auto-Spa opracowało własną technologię

By | 22/09/2011

Firma Auto-Spa opracowała nowatorską technologię mycia bezdotykowego. Maszyny pod własną marką spółka oferuje franczyzobiorcom i firmom, które planują związać się z rynkiem myjni bezdotykowych.

Spółka Auto-Spa jest operatorem ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych. Firma rozwija się poprzez sprzedaż licencji franczyzowej i budowę kolejnych, własnych obiektów. W ofercie Auto-Spa dostępny jest również leasing na uruchomienie placówki partnerskiej i lokalizacje przy super i hipermarketach sieci TESCO. Własna technologia jest dopełnieniem dotychczasowej oferty, którą Auto-Spa kieruje do franczyzobiorców oraz firm z branży paliwowej i przedstawicieli tradycyjnych myjni ręcznych.

Technologia Auto-Spa została wyposażona w szereg nowych rozwiązań. Zaliczają  się do nich między innymi: wykonanie większości przewodów wysokiego ciśnienia w kontenerze ze stali nierdzewnej oraz zastąpienie powszechnie stosowanych elektrozaworów, pneumatycznymi zaworami VIP w systemie precyzyjnego dozowania chemii dla maksymalnego zwiększenia żywotności. Dodatkowo stosowany jest system automatycznego odcinania podgrzewania posadzki i doświetlania stanowisk mycia nocą, co pozwala uzyskiwać dodatkowe oszczędności na zużywanej energii. Równocześnie, specjalnie na potrzeby Auto-Spa powstała rozmieniarka zintegrowana z systemem zasysania monet, która automatycznie uzupełnia zasobniki brakującymi nominałami, generując przy tym większą część dochodu w banknotach.

System Auto-Spa jest w pełni zautomatyzowany. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom IT administratorzy Auto-Spa lub franczyzobiorcy należący do sieci mogą sterować i konfigurować urządzenia myjni na odległość, wykorzystując do tego celu komputer, i-pad, lub telefon z dostępem do internetu. Dodatkowym ułatwieniem jest system powiadamiania sms o alarmach i zmianach statusu urządzeń.

„Do zaprojektowania własnej technologii skłoniło nas rosnące zapotrzebowanie na innowacje. Dlatego nasza oferta kierowana jest głównie do klientów flotowych, stacji benzynowych i myjni, których urządzania wymagają modernizacji. Liczymy jednak, że odbiorcami naszych usług staną się też przedsiębiorcy, którzy dopiero planują związać się z rynkiem myjni bezdotykowych” – mówi Sławomir Decewicz, prezes zarządu Auto-Spa.

Rynek myjni bezdotykowych w Polsce zdominowany jest przez firmy producenckie, które oferują własną technologię i urządzenia klientom oraz indywidualnym inwestorom. Do grona dostawców takich rozwiązań dołączyła firma Auto-Spa, która systematycznie zwiększa swoje udziały w rynku. Głównym celem firmy jest stworzenie największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowej. Środki na ten cel oraz realizację kolejnych inwestycji spółka chce pozyskać z NewConnect. Debiut Auto-Spa planowany jest w listopadzie 2011 roku.