Magazyn „Brief” wprowadził opłatę za pobieranie wydań na iPad

By | 16/09/2011

Wrześniowe wydanie magazynu „Brief” na iPadzie za 2,99 euro. IPadową wersję magazynu „Brief” można kupić również w prenumeracie. Add Press oferuje dwie opcje cenowe prenumeraty: kwartalną w cenie 2,39 euro za wydanie oraz roczną w cenie 1,99 euro za wydanie.

– „Brief” to magazyn o marketingu i biznesie. Naszym zadaniem jest edukacja rynku i wyznaczanie trendów. Chcemy, aby tabletyzacja prasy stała się zjawiskiem powszechnym. Wkładamy duży wysiłek, aby dawać dobry przekład kolejnym tytułom i reklamodawcom.” – mówi Grzegorz Kiszluk prezes wydawnictwa AdPress.

Magazyn „Brief” jest pierwszym polskim, branżowym magazynem w wersji na iPada. Aplikacja przygotowywana jest w oprogramowaniu  Adobe. Misją magazynu jest dostarczenie potrzebnej do osiągnięcia sukcesu w biznesie wiedzy i niezbędnych narzędzi marketingowych.

Na łamach „Brief” prezentujemy strategie biznesowo-marketingowe, przykłady firm, które odniosły sukces biznesowy, sylwetki kreatywnych ludzi biznesu.

W wersji na iPada artykuły „Brief” zostały wzbogacone o treści multimedialne – filmy, animacje, dodatkowe opisy, infografiki.