Nowa odsłona MK Cafe z SF1

By | 15/09/2011

Wystartowała nowa kampania telewizyjna marki MK Cafe. Kampania prowadzona pod hasłem „See the taste” jest kolejnym etapem budowania pozycji marki MK Cafe w segmencie premium. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja marketingu zintegrowanego SF1.

– Nowa komunikacja marki MK Cafe opiera się na dotychczas wypracowanej platformie rekomendacji baristy. To co ją zdecydowanie wyróżnia na tle reklam w kategorii kawy, to bardzo wyraźna warstwa emocjonalna, komunikacja doskonałego smaku i aromatu kawy MK Cafe, a przede wszystkimi unikalny sposób pokazania produktu – mówi Marek Ekes, Head of Creative z agencji SF1.

Kampanię rozpoczyna emisją filmów 30sek, które po 3 tygodniach zastąpi wersja 15sek. Spot emitowany jest m.in.: w TVP1, TVP2. POLSAT, POLSAT NEWS, TVN, TVN7, TVN24, TVN Syle, czy Discovery. W ramach kampanii „See the taste” przygotowane zostały także reklamy radiowe.