Ciekawość jest Redd`s. Pierwsze w Polsce badanie kobiecej ciekawości

By | 12/09/2011

Znamy już wyniki badania kobiecej ciekawości przeprowadzonego przez TNS OBOP na zlecenie Ambasady Ciekawości Redd`s. Raport ukazuje wielopłaszczyznowy obraz młodej Polki – jej ciekawości, dążeń i ambicji.

Badanie jest zwieńczeniem kampanii „Ciekawość pierwszy stopień do Redd`sa”. Marka Redd`s, która zawsze jest blisko kobiet, zapowiada kontynuacje badań w następnych latach.

Czym jest kobieca ciekawość? Jak współczesne Polki rozumieją i interpretują to pojęcie? Jak ciekawość wpływa na życie kobiet i co ją warunkuje? Na te i wiele innych pytań odpowiada „Raport Ciekawości Redd`s 2011”, przeprowadzony przez TNS OBOP. Projekt badawczy łączył metodologię badań jakościowych oraz ilościowych i składał się z 3 etapów: forów internetowych, blogów oraz badania ilościowego. Badanie zostało przeprowadzone na grupie 1000 kobiet w wieku 18-35 lat.

Raport powstał na zlecenie Ambasady Ciekawości Redd`s. Na czele Ambasady stanęły trzy młode Polki, prawdziwe znawczynie kobiecej natury: Zuzanna Ziomecka – popularna dziennikarka i publicystka kobieca, Olga Frycz – jedna z najbardziej obiecujących aktorek młodego pokolenia oraz Karolina Glinicka – autorka bloga charlize-mystery. Nad koncepcją badania czuwał socjolog, dr Tomasz Sobierajski, który pełnił także funkcję doradcy Ambasady Ciekawości Redd`s.

„Raport Ciekawości Redd`s 2011” jest zwieńczeniem ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Ciekawość pierwszy stopień do Redd’sa”. Kampania rozpoczęła się wiosną br. i objęła spoty telewizyjne, działania BTL o charakterze eventowym, wsparcie PR oraz obecność marki w Internecie.

„Raport Ciekawości Redd`s 2011” to pierwsze tego typu badanie. Do tej pory rozważania na temat kobiecej ciekawości były jedynie intuicyjne, opierały się na domysłach, spekulacjach, czy obserwacjach. „Po raz pierwszy TNS OBOP na zlecenie Ambasady Ciekawości Redd`s zbadał kobiecą ciekawość, starając się ją okiełznać oraz dowiedzieć się, czym owa ciekawość jest i jak wpływa na życie kobiet w Polsce. W kolejnych latach Redd`s będzie kontynuował badania, skupiając się na wybranych aspektach kobiecej ciekawości”, podsumowuje Tomasz Kanton Brand PR Manager Kompani Piwowarskiej S.A.