Telewizja muzyczna Music Channel S.R.L. jako setna stacja dołączyła do portfolio Atmedia

By | 11/09/2011

9 września 2011 roku Atmedia Węgry ogłosiły nawiązanie współpracy z nową stacją telewizyjną. Zarejestrowana w Bukareszcie Music Channel S.R.L. jest setną stacją w ofercie reklamowej Atmedia Group. Atmedia Węgry posiadają wyłączność na sponsoring oraz sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych stacji.

Csaba Lukacs, CEO Atmedia Węgry, komentuje: “Obserwujemy postępującą fragmentaryzację widowni. Aby podążać za tym trendem, oferujemy reklamodawcom większe możliwości wyboru stacji. Dzięki Music Channel S.R.L. marketerzy otrzymali jeszcze większe możliwości dotarcia do młodych osób. Możemy też zaoferować szersze spektrum połączenia brandu reklamodawcy z kontentem muzycznym.”

Marcin Boroszko, CEO Atmedia Group, mówi: “Jest jeden wspólny trend w Europie – atomizacja widowni. Widzowie coraz częściej wybierają stacje tematyczne, przełączając się ze stacji naziemnych. Rosnące portfolio stacji reprezentowanych przez Atmedia oddaje zmianę jaka następuje we wzorcu oglądania telewizji. Z radością anonsujemy kolejną, setną już stację w portfolio Atmedia.”

Atmedia Group jest największym niezależnym domem sprzedaży telewizji w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Atmedia Węgry zostało powołane 1 stycznia 2010 roku i aktualnie obsługuje 22 stacje odpowiedzialne za 11,5 proc. udziału w czasie oglądania telewizji w grupie komercyjnej. Music Channel S.R.L. będzie 23 stacją w ofercie Atmedia Węgry.