Kraina Planszówek w nowej odsłonie

By | 09/09/2011

Ruszył odświeżony serwis – KrainaPlanszówek.pl poświęcony grom planszowym wydawanym przez Egmont. Można w nim znaleźć wiele ciekawych informacji na temat samych gier, a także dodatkowe materiały, które zainteresują zarówno rodziców, jak i dzieci.

Nowy serwis posiada sporą i wciąż powiększającą się bazę materiałów video, bogatą galerię zdjęć, instrukcje do każdej gry oraz ciekawe artykuły przeznaczone dla rodziców. Przez odświeżoną witrynę można również połączyć się z profilem na Facebooku – www.facebook.com/KrainaPlanszowek.

„Podstawową zmianą w stosunku do starej strony  jest wprowadzenie katalogu gier planszowych z mechanizmem sortowania – mówi Kamilla Skonieczna, specjalista ds. e-marketingu w wydawnictwie Egmont – Ponadto dostosowaliśmy serwis do przeglądarek mobilnych – Safari Mobile i Opera Mini. Chcemy, aby spędzając czas na naszej witrynie, podczas wybierania gry planszowej dla siebie, zarówno rodzice, jak i dzieci dobrze się bawili, dlatego z czasem pojawi się tu więcej gier flash nawiązujących do naszych planszówek”.

Rynek gier planszowych z roku na rok wzrasta, a Egmont mocno poszerzył ofertę handlową.

„Gry planszowe przeżywają swój renesans, o czym świadczy najnowsze badanie OBOP-u*. Wynika z niego, że choć gry komputerowe wybiera 15 % Polaków, to aż 7% badanych woli planszówki! – mówi Jarosław Basałyga, odpowiedzialny za gry planszowe Egmontu – Dopasowujemy naszą ofertę do potrzeb klientów i do końca roku wydamy jeszcze 7 nowych gier, stworzonych z myślą o dzieciach i całych rodzinach. To wszystko zdecydowało o potrzebie stworzenia nowej strony w sieci. ”

Strona KrainaPlanszówek.pl wraz z pozostałymi witrynami Egmontu (Quki.pl, Magazyn13.pl, MagazynWitch.pl, KaczorDonald.pl, PluszakiRozrabiaki.pl) należy do pakietu reklamowego @KIDS oferowanego przez firmę Atmedia. Pakiet ten zrzesza witryny, które z niezwykłą dbałością dobierają bezpieczne treści z myślą o najmłodszych użytkownikach Internetu i ich rodzicach.

* Dane pochodzą z badania OMNIMAS przeprowadzonego przez TNS OBOP w dniach 19-22 maja 2011 r. na reprezentatywnej grupie Polaków w wieku 15. lat i więcej. Badanie zrealizowano techniką wywiadów bezpośrednich (CAPI).