MediaMon – nowy gracz na rynku monitoringu mediów

By | 06/09/2011

Firma Cognitum Sp.z o.o. do tej pory specjalizująca się w dostarczaniu narzędzi z dziedziny zarządzania wiedzą, wprowadza na rynek Mediamon – system monitoringu mediów Internetowych online.

System Mediamon swoją premierę miał w maju 2011 na konkursie organizowanym przez firmę Microsoft – Twoja firma Twoja Szansa na Sukces, gdzie projekt zajął trzecie miejsce.

Serwis, jako jedyne narzędzie na rynku monitoringu mediów, zbudowany jest na bazie nowoczesnej, cloud computingowej  platformy Windows Azure dostarczanej przez firmę Microsoft. Rozwiązanie to sprawia, że jest wysoce skalowalnym narzędziem, umożliwiającym ciągłe i precyzyjne monitorowanie mediów internetowych. Zadania narzędzia to przede wszystkim dostarczyć jak najszybciej, najbardziej trafne treści, zaoszczędzając przy tym czas użytkownika.

Obecnie system monitoruje około 120000 źródeł w tym portale informacyjne, blogi, fora i portale społecznościowe. Każdy użytkownik serwisu ma również możliwość dodania interesujących go źródeł, za pośrednictwem intuicyjnego panelu administracyjnego.

Aplikacja umożliwia:

  • definiowanie nieograniczonej ilości własnych słów kluczowych i profili wyszukiwania informacji,
  • wykorzystanie fleksji języka polskiego, dzięki czemu system, dla każdego zdefiniowanego  wyrażenia sam znajdzie odmiany i uwzględni je w wynikach monitorowania,
  • śledzenie generowanych online raportów oraz przeglądanie najświeższych informacji publikowanych w Internecie,
  • przeglądanie i analizowanie statystyk monitorowanych wyrażeń,
  • dostarczanie użytkownikowi alertów o  wynikach monitoringu za pośrednictwem poczty e-mail lub sms.

Aplikacja adresowana jest do klientów indywidualnych, pracowników agencji marketingowych i PR. Obecnie, każdy zainteresowany ma możliwość przetestowania działania narzędzie w ciągu 14-dniowego darmowego okresu próbnego, podczas którego użytkownik dostaje konto o pełnej funkcjonalności.