Think Kong wzmacnia dział client service

By | 05/09/2011

Dział client service agencji marketingu interaktywnego Think Kong powiększył się o nową osobę. Jest nią Anna Podolska, która objęła stanowisko account executive. Do jej kluczowych zadań należy realizacja założeń strategicznych i budżetów powierzonych agencji. Anna jest odpowiedzialna za współpracę m.in. z takimi klientami jak: TVP oraz HISTORY Polska.

– Rozwijamy się, a nowe wyzwania to także konieczność poszerzania zespołu. Jestem przekonana, że Ania będzie świetnie wspierać naszych klientów – podkreśla Marta Odrzywolska, Account Manager agencji interaktywnej Think Kong.

Anna Podolska swoje doświadczenie w marketingu i komunikacji zdobywała pracując w spółce PayTel jako specjalista ds. marketingu i sprzedaży a wcześniej w Alcatel-Lucent France jako asystentka Product Managera w dywizji Multimedia Business Unit.

Anna ukończyła studia magisterskie o profilu handel zagraniczny na Université Paris VIII. Prywatnie – interesują ją zagadnienia społeczne i polityczne, lubi się wspinać, pływać i podróżować.