Lipton Ice Tea rozszerza zakres współpracy z siecią restauracji Pizza Hut

By | 25/07/2011

Marka Lipton Ice Tea należąca do koncernu PepsiCo rozszerza współpracę z siecią restauracji Pizza Hut uruchamiając jednocześnie akcję konsumencką. Przez najbliższe miesiące pół miliona Klientów Pizza Hut otrzyma puszki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea Green. Akcja obejmie swoim zasięgiem wszystkie restauracje sieci w Polsce.

Od dziś każdy gość restauracji Pizza Hut będzie mógł delektować się kolejnymi orzeźwiającymi smakami mrożonej herbaty Lipton Ice Tea czyli: Raspberry, Green oraz tegorocznej, cieszącej się dużą popularnością nowości Lipton Ice Tea Green Mango. Wraz ze wzbogaceniem oferty herbat mrożonych o trzy smaki, marka rozpoczyna atrakcyjną akcję promocyjną. Na pół miliona Klientów restauracji czekają puszki herbaty mrożonej Lipton Ice Tea Green.

Nowe napoje Lipton Ice Tea, stanowią kolejne urozmaicenie, szczególnie pożądane w letnie dni. Dodatkowo, w ramach promocji na Gości Pizza Hut czeka dodatkowa niespodzianka. Oczekując na zamówienie będą oni mogli poznać sztukę składania papieru origami. Kelnerzy dostarczą niezbędnych wskazówek i materiałów do ułożenia z papieru serca. Formuła zabawy nawiązuje do uśmiechu, radości, pozytywnej zabawy, czyli głównych idei marki Lipton Ice Tea.

Sezon wakacyjny jest kluczowym okresem sprzedażowym dla całej kategorii herbat mrożonych, dlatego promocja marki Lipton Ice Tea w restauracjach Pizza Hut służy zwiększeniu rozpoznawalności linii herbat mrożonych. Obecnie herbaty mrożone Lipton Ice Tea dostępne są na rynku w sześciu wariantach smakowych: Lemon, Peach, Raspberry, Green Tea, Green Tea Mango i Red.

Celem rozszerzenia portfolio herbat mrożonych w restauracjach Pizza Hut  est uatrakcyjnienie oferty marki Lipton Ice Tea oraz wzmocnienie pozycji koncernu PepsiCo, który od dłuższego czasu współpracuje z siecią Pizza Hut, oferując w jej lokalach napoje gazowane, soki, wodę a teraz także herbaty mrożone.

Współpraca z Pizzą Hut – globalnym partnerem Pepsico zakłada dotarcie do wspólnej grupy Klientów i zaproponowanie jak najciekawszej oferty.