Sphinx promuje „Grillowe Wariacje”

By | 12/07/2011

Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rozpoczął kampanię promocyjną nowej oferty pod hasłem „Gillowe wariacje”. W akcji reklamowej wykorzystane są materiały BTL – bannery oraz wkładki do menu. W Internecie oferta promowana jest na stronie sphinx.pl oraz na Facebooku. Akcja wsparta jest działaniami PR. Ogólnopolska kampania ruszyła 11 lipca i potrwa do końca sierpnia.

Kampanię i jej oprawę graficzną przygotował dział marketingu Sfinks Polska przy wsparciu agencji Practum Consulting, prowadzącej działania PR na rzecz Sfinksa.

– Kampania promocyjna jest skierowana przede wszystkim do klientów, którzy do tej pory decydowali się przeważnie na shoarmę, rzadziej wypróbowując inne propozycje z menu. Chcemy ich zachęcić do tego, by nieco zmienili swoje konserwatywne podejście do naszej oferty i zaczęli odkrywać jej bogactwo. Korzystając z tego, że wakacje to najlepszy sezon na popularnego wśród Polaków grilla, wprowadzamy nowe zestawy bazujące właśnie na grillowanych mięsach, serwowane z dodatkami. To propozycje, które powinny przypaść do gustu nawet najbardziej zatwardziałym wielbicielom shoarmy – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska.

Zestawy wprowadzone przez Sphinx do oferty w ramach „Grillowych Wariacji” to delicja z piersi kurczaka ze szparagami w sosie serowym, która kosztuje 31,90 zł, a także karczek w ziołach z pieczarkami za 29,90 zł. W skład obu zestawów wchodzą sałatka z pomidorów lub sałatka z ogórków, młode ziemniaki z koperkiem oraz napój.

źródło/autor: Practum Consulting