Digital One wyodrębnia dział social media, jego szefem zostaje Bartłomiej Brzoskowski

By | 11/07/2011

Strategiczna agencja interaktywna Digital One wyodrębniła w swoich strukturach osobny dział, o roboczej nazwie Digital One Social. Managerem nowego działu został Bartłomiej Brzoskowski.

Bartłomiej Brzoskowski pracuje w Digital One od 2010 jako social media specialist. Obecnie obejmuje stanowisko social media manager i będzie zarządzał kilkuosobowym zespołem specjalizującym się w obszarze social mediów. Wcześniej przez wiele lat był copywriterem freelancerem, a równolegle pracował m.in. jako marketing manager w spółce Media PŁ i  redaktor w Galindia Sp. z o.o., największym wydawcy mediów elektronicznych na Warmii i Mazurach. Z zamiłowania bloger (prowadzi blog www.brzoskowski.pl) oraz pasjonat dobrych książek.

– Social media to od dłuższego czasu jeden z ważnych kierunków rozwoju agencji Digital One, stąd dość naturalna decyzja o uwzględnieniu wagi tego tematu w strukturach firmy. Elementem tych działań jest również monitoring, w którym wykorzystujemy Mobuzzera, nasze własne oprogramowanie monitorujące, którego używa całe Digital One Social. W sumie dla naszych klientów prowadzimy w sieci regularny dialog z ponad 330 tysiącami osób. Oczywiście nie zapominamy przy tym o strategicznym i holistycznym podejściu, charakterystycznym dla Digital One – social media to składnik całego marketing mixu brandów, dlatego nie skupiamy się wyłącznie na stworzeniu fan page’u czy profilu marki, tylko wbudowujemy social media w całościowe strategie e-marketingowe marek naszych klientów – mówi Bartłomiej Brzoskowski, manager nowoutworzonego działu.

– Nie można zapominać, że social media to tylko ważny element układanki, całego „digitalowego ekosystemu” i jako taki musi być zsynchronizowany z innymi narzędziami, takimi jak strona www, działania afiliacyjne, kampanie reklamowe, aktywacje off-line itp. Digital One Social w strukturze naszej agencji jest jednostką całkowicie równorzędną dla kreacji czy technologii, a nie jakimś niezdefiniowanym bytem funkcjonującym „gdzieś obok”. Takie podejście gwarantuje, że marki dla których mamy przyjemność pracować w zakresie social media, jednocześnie mają pełne wsparcie kreacji, strategii czy technologii Digital One – dodaje Olgierd Cygan, CEO & managing partner Digital One.

W ostatnich miesiącach Digital One w obszarze social media przygotowała m.in. wideo mini-serial przygotowany na Facebook dla sieci Super-Pharm; wprowadziła do internetu markę Lipton Ice Tea, budując dla niej od podstaw cały ekosystem, który w ciągu kilku miesięcy wygenerował ponad 2 mln interakcji z grupą docelową tej marki. Agencja przeprowadziła również szereg „aktywacji” kierowanych do ok. 100 tys. polskich fanów Pepsi w Facebooku, związanych z launchem „Jej Cytrynowości” (znaną również jako Jej Przepyszność Cytrynowa, czyli cytrynowa Pepsi Twist) i będących elementem szeroko zakrojonych działań w całej palecie mediów i „w realu”. Digital One Social pracuje według autorskiej metodologii Communicate + Activate. Pod koniec marca agencja uruchomiła komercyjną platformę Mobuzzer (www.mobuzzer.pl), która umożliwia marketerom monitoring kondycji ich brandów w social mediach.