Sphinx promuje się koncertach Roda Stewarta i Bryana Adamsa

By | 13/06/2011

Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, będzie promować swoje restauracje podczas koncertów Roda Stewarta oraz Bryana Adamsa. Na imprezach w Toruniu i Rybniku staną obrandowane namioty, pojawią się bannery i flagi Sphinksa, a także będą rozdawane firmowe ulotki i baloniki.

Ponadto, na toruńskiej MotoArenie, gdzie zaśpiewa Rod Stewart, będzie można zobaczyć balon z logo restauracji Sphinx. Szacuje się, że obie imprezy zgromadzą ponad 40 tysięcy fanów.

Promocja sieci na koncertach związana jest z kontraktami na obsługę cateringową, jaką Sphinx zapewni na obu imprezach. Zarówno w Toruniu i w Rybniku Sphinx będzie miał po osiem namiotów, w których serwowany będzie catering. Na każdym z koncertów po dwa namioty staną przed strefą biletową, a kolejnych sześć znajdzie się na terenie obiektów.

– Obsługa obu wydarzeń to duże i prestiżowe zadanie, które będzie jednocześnie doskonałą okazją do promowania naszych restauracji. Sieć Sphinx od ponad roku jest objęta intensywnymi działaniami marketingowymi, które w ostatnim czasie jeszcze bardziej przyśpieszyły i ta strategia będzie kontynuowana także w nadchodzących miesiącach. Kontrakty takie jak obsługa wielkich koncertów postrzegamy jako bardzo korzystne, bo pozwalają na osiągnięcie dwóch celów naraz, zarówno finansowego, jak i marketingowego – komentuje Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska.