5 000 zł na zakupy i sesja zdjęciowa z Małgorzatą Sochą w konkursie Rexony

By | 23/05/2011

„Podejmij wyzwanie Rexony” to hasło przewodnie konkursu organizowanego przez markę, który zachęca konsumentki do wzięcia udziału w „Ogólnopolskim teście  na suchość”. Na finalistki czekają atrakcyjne nagrody: aż 5000 zł na zakupy, sesja zdjęciowa z ambasadorką Małgorzatą Sochą oraz torebki znanej hiszpańskiej marki Zara. Dlaczego? Za Rexoną stoi innowacyjność a przede wszystkim skuteczność. Chcemy to udowodnić. A więc sprawdźmy i podejmijmy wyzwanie!

Każda kobieta może wziąć udział w „Ogólnopolskim teście Rexony na suchość” – wystarczy zarejestrować się na stronie www.test-rexona.pl, by otrzymać zestaw testowy: antyperspirant oraz płatki do testów. Dodatkowo by wziąć udział w konkursie wystarczy umieścić na stronie konkursowej zdjęcie z płatkiem testowym oraz zaproponować hasło na temat skuteczności nowych antyperspirantów. 15 najlepszych haseł powalczy w finale o atrakcyjne nagrody: profesjonalną sesję zdjęciową z ambasadorką marki Małgorzatą Sochą, 5000 zł na zakupy oraz efektowne torby od Zary. Na slogany będzie można głosować na stronie internetowej oraz profilu marki na Facebooku. Autorki trzech najwyżej ocenionych haseł poszaleją na zakupach oraz wezmą udział w sesji zdjęciowej. Na pozostałą finałową 12 czekają torby od Zary – dokładnie takie, jakie nosi filmowa Konstancja w serialu „Prosto w serce”.

Linia Antyperspirantów została wzbogacona o nową, przełomową formułę MotionSense™, opartą na zawartych w kosmetyku kapsułkach, które uwalniają zapach pod wpływem ruchu. Unowocześnione wersje zapachowe i nowe, zaprojektowane przez eksperta opakowania, idealnie wpasowują się w charakter marki. Udoskonalone produkty gwarantują niezawodną ochronę przed potem i świeżość przez długi czas. W szerokiej ofercie antyperspirantów Rexony znajdziemy wiele wariantów zapachowych, m.in: Aloe Vera, Biorythym, Cotton, Oxygen i inne.

Konkurs rusza 23.05.2011 r., a zgłoszenia można przesyłać do 19.06. Między 20.06 a 26.06 odbędzie się głosowanie.

źródło/autor: Unilever