Agencja Interaktywna Studiotg rusza z kampanią autopromocyjną pod hasłem „Oczekuj więcej”

By | 18/05/2011

Pod hasłem „Oczekuj więcej” Agencja Interaktywna Studiotg uruchomiła nowy serwis dla klientów i akcję autopromocyjną: Chcemy dać klientom nieco inne spojrzenie na Internet.

Nie tylko przez pryzmat strony www – mówi Błażej Abel, dyrektor zarządzający w Studiotg. Strona to dziś za mało. Aby firma mogła zaistnieć w sieci potrzebne są: koncepcja, promocja, optymalizacja. AdWords, media społecznościowe, serwisy specjalistyczne – wszystko to musi być powiązane. Calem naszej akcji jest namówienie Klientów, by spojrzeli na działania w sieci bardziej kompleksowo – dodaje.

Jednym z elementów akcji jest spot (dostępny pod adresem http://vimeo.com/22440907) pokazujący jak zdobyć klientów w Internecie i prezentujący możliwości stojące przed klientami agencji interaktywnych. Pytany o pochodzenie sloganu, Błażej Abel wyjaśnia: Szukaliśmy hasła, które skłoni odbiorców do zastanowienia: czego mogę oczekiwać? Co może pomóc mojej firmie? Jaki rodzaj i sposób świadczenia usług odpowiada moim oczekiwaniom?

Kampanii towarzyszy urokliwy gadżet – czterokolorowe drewniane klocki, które po złożeniu ujawniają specjalny kod*. Po wpisaniu go na stronie www.oczekujwiecej.pl/prezent, klient może wybrać jedną z ofert promocyjnych – ich pakiet zmienia się w zależności od wydarzenia, podczas którego Klient został obdarowany. Na potrzeby kampanii wyprodukowano limitowaną edycję 300 zestawów klocków.

Strona dostępna pod adresem oczekujwiecej.pl zastąpi dotychczasową stronę agencji. Serwis został skonstruowany tak, aby z jednej strony był użyteczny dla osób nie mających szerokiej wiedzy o możliwościach promocji w Internecie, z drugiej zaś służył tym, którzy już wiedzą czego szukają i są na etapie podejmowania decyzji o współpracy. Strona zawiera więc przystępne, pozbawione żargonu opisy możliwych działań, ale i case studies z twardymi danymi pokazujące efekty, jakie Studiotg osiąga w poszczególnych obszarach.

Launch akcji „Oczekuj więcej” zbiega się z otwarciem nowych biur agencji: w Katowicach oraz Warszawie. Jednym z oczekiwań Klientów jest możliwość osobistego kontaktu z przedstawicielami agencji. Uruchamiając akcję „Oczekuj więcej” chcieliśmy odpowiedzieć także na tę potrzebę. Jesteśmy więc i w stolicy, i w stolicy Górnego Śląska – wyjaśnia Błażej Abel.