Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”

By | 17/05/2011

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. Klienci Sphinksa, którzy do wybranego dania kupią dowolny napój z oferty Pepsi oraz stworzą najciekawsze hasło reklamowe dla marki Sphinx, będą mogli zdobyć vouchery na egzotyczną wycieczkę. Do wygrania w konkursie są także odtwarzacze iPod nano oraz bony o wartości 50 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx. Konkurs promowany będzie za pomocą materiałów BTL, mailingu oraz na fanpage’ach Sphinksa i Pepsi na Facebooku. Równolegle w sieci Sphinx rusza też kampania „PROMOCJA SMS – 20,30,50” umożliwiająca skorzystanie ze zniżek podczas wizyty w restauracji. Akcja SMSowa będzie reklamowana na najpopularniejszych portalach internetowych i serwisach społecznościowych. Konkurs potrwa do 26 czerwca, a promocja SMS do 30 czerwca 2011 r.  Za działania BTL wokół konkursu odpowiada agencja Masteam, komunikację PR poprowadzi Practum Consulting.

– Lato zbliża się wielkimi krokami, a my chcemy wyprawić klientów Sphinksa w egzotyczne podróże. Wakacje marzeń na Bali, Malediwach, Kubie lub Dominikanie są w zasięgu ręki dla wszystkich osób, które odwiedzą nasze restauracje. Wystarczy tylko zamówić danie i napój z oferty Pepsi, a potem zabawić się w twórcę hasła reklamowego dla marki Sphinx. Zapraszamy zatem do lokali Sphinksa i zachęcamy do udziału w konkursie, bo to wyjątkowa okazja, by zdobyć wymarzoną wycieczkę w egzotyczne miejsce i już teraz poczuć wakacyjny klimat. To jeszcze nie wszystko, bo w Sphinksach czekają też inne wyjątkowe nagrody oraz atrakcyjne rabaty na nasze potrawy – mówi Bogdan Bruczko, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią restauracji Sphinx.

Konkurs promować będą ulotki, plakaty i bannery, a także mailing kierowany do klientów. Informacje o konkursie dostępne będą także w serwisie Facebook na fanpage’ach Sphinksa i Pepsi. Z kolei reklamy dotyczące promocji SMS będą ukazywać się w serwisach społecznościowych Facebook i nk.pl, a także na najpopularniejszych portalach internetowych:. wp.pl, onet.pl, o2.pl, interia.pl oraz google.pl.

By wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się na stronie www.sphinx.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy, w tym utworzone hasło reklamowe dla marki Sphinx. Rozstrzygnięcie poszczególnych etapów konkursu będzie następowało co tydzień, po dokonaniu przez komisję konkursową wyboru najciekawszych haseł i wytypowaniu zdobywców nagród głównych. W sumie wyłonionych zostanie 6 zwycięzców, którzy otrzymają vouchery podróżne na wycieczki all inclusive dla dwóch osób na Bali, Malediwy, Kubę lub Dominikanę o wartości 20 000 zł każdy.  Ponadto, w konkursie rozdane zostaną 102 iPody nano o pamięci 8 GB oraz 1020 bonów o wartości 50 zł do wykorzystania w restauracjach Sphinx.

Z kolei w ramach „PROMOCJI SMS 20,30,50” klienci restauracji, którzy przed złożeniem zamówienia okażą SMSa z kodem promocyjnym będą mogli skorzystać ze zniżek na zakup dań i napojów w restauracji Sphinx. Przy zamówieniu o wartości od 60 do 89,99 zł przysługiwać będzie rabat 20 zł. Płacąc rachunek w przedziale od 90 do 149,99 zł można liczyć na 30 zł upustu, a za zamówienie od 150 zł można zapłacić aż 50 zł mniej. Informacje jak uzyskać kody promocyjne znajdują się na www.sphinx.pl. Są też tam dostępne szczegóły dot. konkursu i promocji SMS wraz z regulaminami.

źródło/autor: Practum Consulting